Jesper Lundgård
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 16-02-01 18:11

Nu er det vel ikke den samme J. Lundgård, som man ellers har hørt om,
er det?

JEg tænker selvfølgelig på "got to hang on"

Burde det ikke blive et internationalt hit?

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 16-02-01 18:55

!?! -hvad er sprøgsmålet?

--
Henrik Fuglesang - lax@mail.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-02-01 19:12

"Lars Jakobsen" <jakgvd@dssdf.dk> skrev i en meddelelse news:3a8e5ed7.6281987@sunsite.auc.dk...

> Burde det ikke blive et internationalt hit?

Det er et hit i store dele af Jylland. Er det ikke mere end rigeligt?

/Nikolaj

Fra : jette hansen

Dato : 16-02-01 21:09

Der er 2 stk Jesper Lundgård

den ene er sanger

den anden er bassist

hilsen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-02-01 11:42

"Lars Jakobsen"
> Nu er det vel ikke den samme J. Lundgård, som man ellers har hørt om,
> er det?

Jo, jeg er næsten sikker på, at det er den samme, som jeg har opfattet som
værende en slags discount-Stig Rossen, som synger duetter med Lene Siel og
andet godt til Giro 413.

> JEg tænker selvfølgelig på "got to hang on"
>
> Burde det ikke blive et internationalt hit?

Njah - det rykker ganske godt, men mon dog?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Larz

Dato : 22-02-01 18:51

Lars Jakobsen <jakgvd@dssdf.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a8e5ed7.6281987@sunsite.auc.dk...
> Nu er det vel ikke den samme J. Lundgård, som man ellers har hørt om,
> er det?
>
> JEg tænker selvfølgelig på "got to hang on"
>
> Burde det ikke blive et internationalt hit?

Jeg har hørt, at det er en sang af Jesper Lundgaard (ham den buttede sanger,
der tjaeh... minder lidt om Stig Rossen)
Men ham, der synger sangen (Dj Freedom) hedder vist noget andet... Jeg kan
ikke lige huske hvad, men det var ikke Jesper Lundgaard.

Larz

Fra : nikolaj borg

Dato : 22-02-01 19:06

"Larz" <aphrodite@direkte.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men ham, der synger sangen (Dj Freedom) hedder vist noget andet... Jeg kan
> ikke lige huske hvad, men det var ikke Jesper Lundgaard.

Historien er vist, at Jesper Lundgaard indspillede nummeret for 6 års tid
siden. DJ Freedom er DJ i Århus og fandt ud af, at folk blev helt vilde, når
han spillede nummeret (som kun blev udgivet i et lille oplag, gæt selv
hvorfor). Eftersom det blev svært for DJ's m.v. at opdrive pladen besluttede
DJ Freedom sig for at genindspille nummeret. Jeg har på fornemmelsen, at det
er DJ'en himself der synger (smukt lyder det ihvertfald ikke).

Dette nummer er primært et hit i Jylland. Der skulle også husere en
københavnsk version, der er et remix af det oprindelige nummer. Jeg hørte
det en enkelt gang i radioen; det er lidt mere stilfuldt, men IMØ heller
ikke just kønt.

/Nikolaj