Super-tilbud sommerhus, Fyn
Fra : Robert Nurgberg

Dato : 03-08-02 14:15

Da vi har blevet forhindret, findes et sommerhus fra Kerdeminde turistbyrå
til udlejning denne uge (perioden 03-08-02 til 10-08-02. Ordinarie pris:
3.700. Nu 2.500.

Venligst kontakte mig for mere information.

Robert

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-02 16:05

"Robert Nurgberg" <nurgberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Venligst kontakte mig for mere information.

Jeps, det gør jeg så, idet mere information om hvilke grupper der er
til hvad finder her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.marked.privat

og denne: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Handel af enhver art er ikke tilladt uden for markedsgrupperne,
fremgår det af ovenstående henvisninger!

Og jnej, dette er ikke fordi jeg er sur på dig fordi du har postet i
en forkert gruppe, men skal alene opfattes som en venlig oplysning til
dig og andre, så fremtidige handels-annoncer bliver postet det rigtige
sted.

Med venlig hilsen og ønske om en fortsat god og varm solrig sommer
Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 03-08-02 17:13

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted.
>
> Med venlig hilsen og ønske om en fortsat god og varm solrig sommer

Nu gider jeg godt nok ikke læse alle de regler men er det tilladt med
spam??? og hvad mener jeg egentligt??? nå bare at de sidste 4 links der ikke
har en skid at gøre med det indlæg du skriver! for mig at se har de ikke en
pind at gøre her! er der ikke en nyheds gruppe for kristne hvor du kan poste
dem? Husk man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus!!!!!!!!

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-02 17:23

"Nikolai R. Jensen" <jada@hvor.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> [...]
> der ikke en nyheds gruppe for kristne hvor du kan poste
> dem? Husk man skal ikke kaste med sten når man selv

Nej du gider godt nok ikke lære hvordan "reglerne" er for usenet? Men
gider du godt lære reglerne for hvordan man gebærder sig i trafikken?
Eller opfører sig til en familiefest? Eller på restaurant? Tisser du
gulvet midt på Hovedbanegården? Bøser og fiser du ved bordet når I har
gæster til middag? Samler du hundehømhømmerne op når de hund har
klattet på fortovet? Sidder du og snakker i mobiltelefon i biografen?
Kører du i venstre side af vejen? Cykler du midt på motorvejen?

Hvis du nu godt nok gad at læse lidt på de links om brug af usenet,
jeg henviste til, så ville du godt nok også se, at det i sin signatur
godt nok er tilladt er skrive stort set hvad som helst, og at indsætte
links til egne eller andres hjemmesider. - Så dit "brok" over mine
links i min signatur kan jeg godt nok ikke hverken bruge til noget
eller tage alvorligt. - Læs på godt nok lidt på lektien inden du som
borger i et glashus kaster med nørrebrosten

Og nej, dette er godt nok heller ikke et surt opstød, men en venlig og
høflig opfordring til Nikolai, og andre, om godt nok at læse lidt om
de få, gode og særdeles brugbare og brugervenlige regler for den
danske del af usenet!

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 03-08-02 17:57

> [...]

> eller tage alvorligt. - Læs på godt nok lidt på lektien inden du som
> borger i et glashus kaster med nørrebrosten

som sagt jeg gider sgu ikke spilde mit liv på at sidde og læse regler som
jeg er PISSE ligeglad med!!!!!! du er kun små tossede tåber som dig der
gider sidde og brokke dig over at et indlæg er sat i den forkerte gruppe!
kan du ikke bare lade være med at læse det indlæg??? stop dog med jeres
evige brokken over et forkert indlæg og lad det være hvor det nu engang er!
og det svar du lavede til Robert mindede mest om helt ærligt makker tag dig
dog sammen vi gider sgu ikke have dit indlæg her pis over i det rette
forum!!!! jeg er lige glad med hvor jeg poster et indlæg hvis jeg føler at
der kunne være nogen i et forum der kunne få brug af det jeg skriver ja så
skriver jeg det i det forum! Og hvad vil du lige gøre ved det????? kom så
lad mig se dig gøre noget ved det!!! ha ha alt og alle vil da skide på at de
får en klage fra brok røven over at der ligger et indlæg i den forkerte
gruppe! kom så skriv til abuse!!!!

> [...]
> høflig opfordring til Nikolai, og andre, om godt nok at læse lidt om
> de få, gode og særdeles brugbare og brugervenlige regler for den

Gu er det da et surt opstød!!!!!!!

> "Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/ uha da da det lyder godt
nok spændende!!!!
> "Bibelsk lære om sjælen" - http://www.sda-net.dk/~tror/ jo da bibelen
ville sikkert være skide god for mig sjæl...
> "Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm ja hvad
med israel??? bomb dem til helvede!
> "Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk ja daaaaa gud min bare
numse!

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-02 18:12

"Nikolai R. Jensen" <jada@hvor.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> som sagt jeg gider sgu ikke spilde mit liv på at sidde og læse
> regler som jeg er PISSE ligeglad med!!!!!!

Ja du er PISSEligeglad - og du SKABER dig som en ÅNDSAMØBE. - Gider
ikke spilde mere tid på sådan nogle som dig der er ligeglad om de
pisser på lagkagen og skider i suppen!

Kom igen når du engang kommer ud over blealderen, og er blevet i stand
til at forstå at man bør følge visse regler når man gebærder sig
blandt andre mennesker!

EOD

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 03-08-02 18:30

> [...]
>
> Kom igen når du engang kommer ud over blealderen, og er blevet i stand
> til at forstå at man bør følge visse regler når man gebærder sig

Oh du voskne mand giv mig lov til at dele din visdom med mig du store vise
mand! Jeg skal også lige høre... ved du hvor de har pa,mpers på tilbud? Og
jeg har en billig lagkage og 2 liter til salg var det noget du måske er
interesseret i?

Forresten kloge åge... Jeg ved sgu udemærket hvordan man gebærder sig... jeg
råber nemmerlig ikke op over for alt og alle om at nu har de brudt reglerne
og henviser til hvor de kan læse dem! Nej du klloge Åge hvis nogen bryder
reglerne så må de selv om det! Jeg klarer mig sgu ok uden at pive op hele
tiden men ok jeg piver når jeg hører alle mulige tåber som ikke er noget i
det virkelige liv pive op på nettet... nok det enste sted de kan få lov til
at ævle i den virkelige verden får i sgu ikke et ord indført så derfor søger
i alle sammen herind og piver op! Men held og lykke med det... TILLYKKE jeg
har hørt dig som den første og sikkert også eneste! Men tillykke til dig det
kan være der er en enkelt eller to mere der har hørt dig! Må jeg ikke nok
lige spørge dig om noget???? Hvordan føles det at der er nogen der hører dig
for første gang???

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 04-08-02 14:20

Nikolai R. Jensen <jada@hvor.dk> skrev i en meddelelse

> kom så skriv til abuse!!!!

Well, det ser jo lidt ud til at det desværre er nødvendigt. Jeg kan se, at
du sender gennem TDCs newsserver. Har du læst dine betingelser for brug af
internet gennem TDC? Jeg vil anbefale dig især at læse punkt 14.B.O.

Til dem, der ikke kobler op via TDC og ikke lige kan finde TDCs
Abonnementsvilkår på internettet vil jeg da lige citere punkt 14.B.O.:

"14.B: Kundens misligholdelse (Tele Danmarks lukkeret)
O. Kunden overtræder gentagne gange de til enhvert tid gældende uskrevne
regler for god skik på internettet."

--
Venlig hilsen
Ida Maria Kiefer

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 04-08-02 16:27

"Ida Maria Kiefer" <idamarria@kiefer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "14.B: Kundens misligholdelse (Tele Danmarks lukkeret)
> O. Kunden overtræder gentagne gange de til enhvert tid gældende uskrevne

Ja men så skriv da til dem!!!!! kom nu... tør du???? jeg er da
&%&%¤&%¤¤##"%%¤¤#%¤&%¤//%¤¤ ligeglad med om i skriver til dem! jeg overlever
nok med et andet selskab hvis de skulle gå til yderligheder og smide mig
ud! kom så seje hvis hvad du duer til!

Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : KS

Dato : 04-08-02 11:33

Nå, så kom vores vogter (Andreas Falck) på banen igen. Herligt med en sådan
vogter, når nu alle vi andre "får" ikke kan finde ud af det.

Det er da OK, at "fårevogter" Andreas holder øje med os, så vi
- bliver belært om målet (Andreas Falck' ledestjerne: NG's 10 bud)
- holder os indenfor "hegnet".

For hvad ville der ellers være af orden i "fårevogterens" verden? - Det hele
vil jo bare ende i det rene anarki og kaos. - Vi ville iflg. "fårevogteren"
begynde at køre i venstre side af vejen, cykle på motorvejen, og måske også
gøre meget andet ulovligt.

Et af "fårevogterens" 10 bud er: Du må ikke fremsætte et handelstilbud
indenfor "fårevogter" Andreas Falck's hegn". Og hvis du alligevel gør det,
kommer vogteren efter dig men et strenge påbud og henvisning til 4 total
irrelevante religiøse hjemmesider.
- - - - Jeg tænker sommetider på, hvad der vil ske med et stakkels "får",
hvis det en gang mere gør sig skyldig i at overtræde "fårevogterens" bud?
Hvis det stod til "fårevogteren" Andreas Falck, ville det formastelige
"onde" får nok komme i helvede og brænde op, imens de "gode" - deriblandt
"fårevogter Andreas Falck vil le.

Kære Andreas Falck - det er da OK, at du leder os på rette vej, men det er
bestemt ikke OK, at du begynder på en total irrelevant diskussion, som intet
har med trådens oprindelige spørgsmål og efterfølgende kommentarer at gøre.

For mig at se, er du ikke et hak bedre selv, for jeg kan ikke, i det
regelsæt du henviser til, finde at det er tilladt (i modsætning til dit
udtryk: "ikke tilladt"), at begynde at mundhugges med diverse
indlægsholdere.

Og så ser jeg heller ikke relevant sammenligning med diverse "ægte"
lovovertrædelser. - En lov er vedtaget på demokratisk vis, og der er altid
vedhæftet en straffesanktion. NG's "lov", er at sammenligne med et regelsæt
og er derfor kun en anbefaling for brug af NG.

Så Andreas Falck - tag lige at styr dig i dine indlæg, og tag lige at fjerne
dine total irrelevante religiøse henvisninger (som jo også (efter min
opfattelse) strider imod det regelsæt for brug af NG, du selv henviser til).

Med venlig hilsen
Knud

- jo, jeg ved godt, at dette indlæg intet har med trådens 1. indlæg at gøre,
men jeg er efterhånden træt af at se Andreas Falck's irrelevante indlæg.

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-08-02 12:44

"KS" <ks9000dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> [...]
> lige at fjerne dine total irrelevante religiøse henvisninger (som
> jo også (efter min opfattelse) strider imod det regelsæt for

Det er muligt at min signatur strider mod DIN opfattelse, - men den er
helt korrekt og overholder reglerne for signaturer, - det ville du
kunne se ved at læse de link jeg har give desangående.

[ ... ]
> - jo, jeg ved godt, at dette indlæg intet har med trådens 1. indlæg
> at gøre, men jeg er efterhånden træt af at se Andreas Falck's
> irrelevante indlæg.

Jeg har en sandkasse billigt til salg - det må lige være noget for
dig!

Jeg har forresten også en totalskadet bil til salg til en med en
kaskoforsikring, for sådan en glemte jeg lige at at få tegnet!

Fra : R

Dato : 04-08-02 17:03

> [...]
>
> Jeg har forresten også en totalskadet bil til salg til en med en
> kaskoforsikring, for sådan en glemte jeg lige at at få tegnet!

Hej Andreas.

Dette er ikke en køb og salg NG.

Vær venlig at læse reglerne http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk

>Ras<

Ps. kunne ikke nære mig ;0)))

Fra : Nyberg

Dato : 04-08-02 17:13

> Jeg har forresten også en totalskadet bil til salg til en med en
> kaskoforsikring, for sådan en glemte jeg lige at at få tegnet!

> [...]

Så behøver du jo ikke have så travlt med folk der ikke tegner afbestilling
forsikring på rejser!!!!!!!!
Som du havde over for Alex Jensen - var det ikke noget med - af skade bliver
man klog?

Malou

Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-08-02 08:08

"Nyberg" <Nyberg@T-Online.de> wrote in message

ROTFLMAO!

(Ironi er et heftigt våben - hvis den bliver forstået)

vh
Jan

Fra : Morten Hansen

Dato : 04-08-02 20:10

Hvilkne bil er det du har til salg?

Moten hansen

Fra : Polle

Dato : 03-08-02 17:54

Der er nogen der kan gå på vandet, andre falder i.