Maskinen låser ???
Fra : Klaus Mønster Bork

Dato : 02-08-02 22:56

Min maskine er begyndt at låse i grafikken, selv under mindre grafiktunge
programmer, hvad pokker kan der være galt ?

Konfig:
AMD T-Bird 1000 + Titan TTC_D5TB(2) blæser incl. pasta
Asus A7V
Super PC 128MB pc133
VM 256MB pc 133
GeForce3 ti200/tidl. TNT2 M64 (Der var problemet også)
Soundblaster 128bit lydkort
Pioneer 40x
Richo 12x 10x 32x

Mvh

Klaus

Fra : Leony

Dato : 02-08-02 23:30

"Klaus Mønster Bork" <klaus.m.bork@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Min maskine er begyndt at låse i grafikken, selv under mindre grafiktunge
> programmer, hvad pokker kan der være galt ?

Prøv med en anden driver til grafikkortet.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Klaus Mønster Bork

Dato : 03-08-02 16:36

Jeg har prøvet en anden driver, fjernet ram blokkene en efter en..Kan det
være processoren der er døden nær ? Min processor temperatur ligger på 33-35
gr.

Mvh

Klaus

Leony <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:iJD29.1311$G3.112844@news010.worldonline.dk...

Fra : Leony

Dato : 04-08-02 10:49

> Jeg har prøvet en anden driver, fjernet ram blokkene en efter en..Kan det
> være processoren der er døden nær ? Min processor temperatur ligger på
33-35

Temperaturen er der ikke noget i vejen med.
Tror snarere det er grafikkortet hvis det er noget.
Måske kunne det skyldes defekte RAM. Hvis du har flere blokke, så prøv at
skifte så du kun kører med en blok af gangen. Du kan også downloade et
program til at teste dem med her:
www.memtest86.com