[Agent] Flere news servere
Fra : Martin Mouritzen

Dato : 24-11-00 11:27

Hvordan kan man i Forte Agent (1.8) definere at den skal bruge flere
news-servere? (f.eks. vil jeg gerne bruge news.netsite.dk til danske
grupper og udbyderens server til udenlandske grupper).
--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Mouritzen.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 24-11-00 11:33

Den Fri, 24 Nov 2000 11:26:47 +0100 skrev Martin Mouritzen
<mmo@quizpeople.com> :

>Hvordan kan man i Forte Agent (1.8) definere at den skal bruge flere
>news-servere? (f.eks. vil jeg gerne bruge news.netsite.dk til danske
>grupper og udbyderens server til udenlandske grupper).

F1 (Hjælp) -> How to Use Agent. -> How to Configure Agent for
Multiple Users and Servers

--
Hygge Morten, anden er løs, meget løs, http://vWv.gummiand.dk/

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 24-11-00 12:44

mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk (Morten Kjaer Nielsen)
skrev i <lugs1tspqrcjts1ib0cfordcjgk3pjmrle@4ax.com>:

>Den Fri, 24 Nov 2000 11:26:47 +0100 skrev Martin Mouritzen
><mmo@quizpeople.com> :

>F1 (Hjælp) -> How to Use Agent. -> How to Configure Agent for
>Multiple Users and Servers

Det kan den gratis udgave vist ikke? Jeg kunne i hvert fald ikke finde det
menupunkt i hjælpen

Mvh. NKJensen

Fra : CHRistian

Dato : 24-11-00 18:45

news2000@e-box.dk (Niels Kristian Jensen) wrote:

>Det kan den gratis udgave vist ikke? Jeg kunne i hvert fald ikke finde det
>menupunkt i hjælpen

Det skulle være muligt i Free Agent, også.

Hvis du ikke har opskriften,så se evt. under dette afsnit:
http://www.whitehat.dk/cbh/fa/index.html#faq

--
{PS: Indlæg med OE5-fejlen i subject ('Sv' og ikke 'Re') --> killfilter}
OE5-Sv-info + Usenet-test + FreeAgent-newbie-hjælp = www.whitehat.dk/cbh

Mvh., Chr. | NB: epost-adr. virker | http://thecola.homepage.com/ -syret

Fra : N/A

Dato : 24-11-00 14:23

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 24-11-00 14:23

Martin Mouritzen du skrev:

>Problemet er at jeg HAR prøvet at gøre det der står i hjælpefilen.
>(oprettet 2 genveje til agent med hver sin "Start i" mappe. Men der
>kommer intet i de mapper. :-/

Måske kan du bruge den her
http://strongsignals.com/agent/
--
Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-00 14:58

Fri, 24 Nov 2000 12:53:15 +0100, skrev Martin Mouritzen
<mmo@quizpeople.com>:

>Problemet er at jeg HAR prøvet at gøre det der står i hjælpefilen.
>(oprettet 2 genveje til agent med hver sin "Start i" mappe. Men der
>kommer intet i de mapper. :-/

Den nemmeste måde, synes jeg, kopier hele din nuværende Agentmappe,
omdøb den til f.eks. Agent 2 ligeledes Agent.exe.
Slet alt det nuværende indhold og ændre opsætningen til den nye
newsserver og hvad du ellers vil have lavet om
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : N/A

Dato : 24-11-00 21:41

Fra : CHRistian

Dato : 24-11-00 21:41

Poul Erik Lindaa <pe.lindaa@aof.dk> wrote:

>Det er ikke nok du opretter en genvej.

Det burde det være.

>1.   Create a folder for the program files, including agent.exe,
>agent.hlp, *.cod, main*.clx, and main*.tlx. (See Agent's Directories
>and Files.)

Det er det, der sker ved alm.- A-install, så det behøves ikke; er
allerede sket.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 28-11-00 19:15

Hail Martin Mouritzen <mmo@quizpeople.com>. Walk in wisdom toward them
that are without,

>Hvordan kan man i Forte Agent (1.8) definere at den skal bruge flere
>news-servere? (f.eks. vil jeg gerne bruge news.netsite.dk til danske
>grupper og udbyderens server til udenlandske grupper).

- Jeg kan hermed sige at jeg har fundet Hamster ret brugbart (Det er
et program der i princippet er newsserver på localhost, og så kan du
definere flere news-servere som det så henter fra). Du kan så nøjes
med at hente news fra localhost fra f.eks. Agent (eller et hvilket som
helst andet newsprogram. - Rigtigt smart!

Og så må jeg hellere sige tak til Lasse Jarlskov for at have vist mig
det