Win XP Brænder
Fra : FILIP RAVN

Dato : 02-08-02 12:20

Jeg har hørt at der er et indbygget brænderprogram i Win XP. Hvordan får jeg
fundet det???

Filip

Fra : Jesper KA

Dato : 02-08-02 12:38

FILIP RAVN <filip.ravn@get2net.dk> wrote in message
> Jeg har hørt at der er et indbygget brænderprogram i Win XP. Hvordan
> får jeg fundet det???
>
> Filip

Gå ind i din file explorer
Træk & slip / Copy past de filer du vil brænde over på dit brænder drev
Højreklik på din brænder i oversigten og vælg "Write this files .. "

Regards

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 02-08-02 15:49

"FILIP RAVN" <filip.ravn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt at der er et indbygget brænderprogram i Win XP. Hvordan får
jeg
> fundet det???

I starten var der boget bøvl med det indbyggede brænderprogram i XP. Derfor
lavede MS en opdatering, som det kan anbefales at hente fra Windows Update
før du brænder. Måske har du den allerede.

Dit spørgsmål er forresten ikke hardwarerelateret og hører dermed hjemme i
en anden gruppe.

Mvh Rune

Fra : MaRk

Dato : 03-08-02 16:55

"Rune Skou Larsen" <tazlyold@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> før du brænder. Måske har du den allerede.
>
> Dit spørgsmål er forresten ikke hardwarerelateret og hører dermed hjemme i

Hvilken? Spørger fordi jeg ikke kan finde en software gruppe.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 03-08-02 22:29

"MaRk" <x@x.dk> skrev:

> Hvilken? Spørger fordi jeg ikke kan finde en software
> gruppe.

Mvh, Lars