iPod - Mac OS eller Windows?
Fra : Troels Lysgaard-Hans~

Dato : 02-08-02 10:58

Hvad skal man vælge? Jeg har set at man kan købe sin iPod både til Mac og
PC. Men hvad indebærer forskellen?

Jeg forestiller mig at jeg kunne få brug for at sætte min iPod til både en
Mac og en PC for at overføre filer af forskellig art. Kan det lade sig gøre?

Er der mulighed for at skifte softwaren i iPod'en så man for eksempel kan
gøre en Windows model til en Mac model på et senere tidspunkt?

Der er noget med at man til Windows modellen får en adapter med til
strømforsyning via Firewire-porten. Betyder det så at man er nød til at købe
en Windows model hvis man på et tidspunkt vil skifte platform, da man elers
vil stå og mangle en adaptor?

Mange spørgsmål på en gang, men jeg er også meget i tvivl - det er jo mange
penge man skal af med for den lille djævel.

Venlig hilsen

Troels