Spørgsmålet ingen kan svare på :)
Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-08-02 11:26

Jeg har prøvet før og nu prøver jeg igen, og håber at der er en der kikker
med nu som kan svare mig på følgende spørgsmål:

Min indbakke er tom, men der vises (1) mail i indbakken. Nogen gange
modtager jeg en mail og lyden er der også, men når jeg går til indbakken er
den tom, selvom der stadig står (1) ?
Hvordan det?
Kan det være fordi jeg har blokkeret nogle afsendere?
Jeg syntes ihvertfald at det er noget rod !

Mvh Thomas
Outlook 6.0
WinXP
Norton antivirus

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 02-08-02 11:55

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote:

> Min indbakke er tom, men der vises (1) mail i indbakken. Nogen gange
> modtager jeg en mail og lyden er der også, men når jeg går til
> indbakken er den tom, selvom der stadig står (1) ?

Du har vel ikke sat dit program til kun at vise ulæste mails i indbakken?

Jacob

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-08-02 16:05

"Jacob Twisttmann Jørgensen" <jacoben@luukku.com> skrev i en meddelelse

> Du har vel ikke sat dit program til kun at vise ulæste mails i indbakken?

Altså når jeg skriver 'tom' så mener jeg 'tom for ulæste mails' altså der er
stadig mails i indbakken, de er bare læst.

Mvh Thomas

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 02-08-02 18:03

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote:

> Altså når jeg skriver 'tom' så mener jeg 'tom for ulæste mails'

Det var jo svært at vide. Så kan jeg heller ikke svare på det. Hvis du
mener, at problemet kunne være i dine filtre/blokerede afsendere, kunne du
eventuelt fjerne dine filtre og så vente og se, om problemet stadig
forekommer.

Jacob

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 03-08-02 09:30

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan det?
> Kan det være fordi jeg har blokkeret nogle afsendere?
> Jeg syntes ihvertfald at det er noget rod !

Du har vel ikke fået klikket på en af kolonnetitlerne således at indbakken
sorteres efter f.eks. navn, subject eller andet istedet for datoen for
modtagelse således at mailen ikke ligger øverst i boksen men et eller andet
sted i indboksen?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-08-02 08:03

"Morten Jørgensen" <morten.joergensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sorteres efter f.eks. navn, subject eller andet istedet for datoen for
> modtagelse således at mailen ikke ligger øverst i boksen men et eller

Nej.

M;vh Thomas