Program til at lave cd liste
Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 02-08-02 09:31

Hej

Er der nogle der kender til et kardotek program, hvor man evt. bare kan
indtaste stregkoden bag på cd'en, og så kender programmet selv resten. Det
ville være noget nemmere, end at skal sidde og putte flere hundrede cd'er i
cd-rom drevet, for at computeren finder de rette informationer.

Der findes allerede et program der klarer det, hvis man har en dvdsamling,
der skal tastes ind.

Med venlig hilsen

Kenneth Jakobsen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-08-02 10:21

On Fri, 2 Aug 2002 10:30:54 +0200, "Kenneth Jakobsen"
<xpo_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>cd-rom drevet, for at computeren finder de rette informationer.
>
>Der findes allerede et program der klarer det, hvis man har en dvdsamling,

Kan du ikke bare bruge et program med cddb?
Jeg bruger Where Is It, men langt de fleste kar.programmer har denne
funktion.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 02-08-02 10:41

On Fri, 02 Aug 2002 11:21:04 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>Kan du ikke bare bruge et program med cddb?
>Jeg bruger Where Is It, men langt de fleste kar.programmer har denne
>funktion.

Det kræver vel at man ilægger CD'en og det er jo der skal undgås.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-08-02 11:57

On Fri, 02 Aug 2002 11:41:00 +0200, Stefan Bruhn <devnull@bruhn.tk>
wrote:

>Det kræver vel at man ilægger CD'en og det er jo der skal undgås.

Ok, men jeg tror nu det erdet samme tidsmæssigt
JEg har ikke hørt om et der har det du søger.

Morten
morten@bowman.dk