Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign
Fra : Jan Apollo

Dato : 19-12-00 00:14

Hej
Skal lige høre om der er andre der har de samme problemer :

Jeg har mest arbejdet i Pagemaker,men forsøger nu at blive klog på InDesign,
men FU.. hvor går det langsomt ex hvis man skal
Gøre en side større ctrl + eller ctrl - , eller bruge handgrabberværktøjet

Mit setup
Asus p2bs P3 450, 512Mb ram, Asus V3400Tnt 16 Mb, 20 + 10 GB IBM 7200 rm

Er det bare noget man skal leve med ( svært ) eller hvad ?

På forhånd tak

VH

Jan Apollo

Fra : sh

Dato : 19-12-00 01:31

> [...]
> men FU.. hvor går det langsomt ex hvis man skal
> Gøre en side større ctrl + eller ctrl - , eller bruge handgrabberværktøjet

hmm.. kan det være fordi du viser dine billeder i Full Resolution ? Sæt den
evt. ned til Proxy.
Ellers har jeg ikke oplevet det du beskriver, i InDesign

/sh

Fra : Jan Apollo

Dato : 19-12-00 22:51

Det hjalp ! tak for det. Dog undrer det mig nu stadigvæk, at det går
hurtigere, men hva....

Fra : sh

Dato : 20-12-00 00:48

> Det hjalp ! tak for det. Dog undrer det mig nu stadigvæk, at det går
> hurtigere, men hva....

Nu skal den ikke vise billederne i Fuld Opløsning, hvilket er krævende,
derfor går det hurtigere?