Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Att.: LARS
Fra : Benja

Dato : 01-08-02 16:30

Hej
Jeg har set at du er på jagt efter et Olympus C-3020. Jeg har også længe
være på udkig efter det, og fandt at
www.multiphoto.dk var det billigste (kr. 4295). Jeg har dog bestluttet at
vente på et C-4000. Jeg har ikke prøvet at handle med muliti photo, men ud
fra deres hjemmeside ligner det en "rigtig" butik dvs. det er ikke bare en
eller anden gut som har fundet ud af at nu vil han have en internetbutik og
handle med kameraer.

Mvh.
Benja

--
Fjern XX ved svar pr. e-mail

Fra : Lars Olsen

Dato : 01-08-02 19:14

Benja <XXbenja@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4953d1$0$141$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> eller anden gut som har fundet ud af at nu vil han have en internetbutik

Hej Benja

Ja, jeg var på udkig efter et 3020, men fik at vide at det var udgået. Så nu
har jeg "reserveret" et c-4000 hos www.kamerahuset.dk
Jeg har mailet frem og tilbage med dem, og de virker meget flinke, og det
virker også til at de yder en god service Og så ligger deres butik tæt
ved Nørrebro station (nemt for os der arbejder i København)
Jeg glæder mig til at få fingrene i det, på papiret ser det ud til at være
et rigtigt lækkert kamera, og Olympus har jo også lavet mange rigtigt gode
kameraer i Camedia serien, så helt skidt kan det ikk' være
Så nu skal Olympus bare tage at skynde sig så vi kan få vores C-4000'ere

Med venlig hilsen, og tak for tanken,
Lars Olsen

Fra : Benja

Dato : 01-08-02 20:52

"Lars Olsen" <IHateSpam@Alot> skrev i en meddelelse

> [...]
> kameraer i Camedia serien, så helt skidt kan det ikk' være
> Så nu skal Olympus bare tage at skynde sig så vi kan få vores C-4000'ere

Nemlig. Jeg kan heller ikke vente. Jeg skal ud og rejse d. 21. aug så jeg
håber at jeg kan få det inden. Ved du hvad det skal koste hos kamerahuset??
Jeg har hørt om priser fra 4500 til 6000.... Men der er ikke nogen som jeg
kan få til at give en "sikker" pris endnu. Jeg kan heller ikke få en dato ud
af nogle. Det sidste er stadigvæk medio aug. eller om 14 dage (som jo også
er medio aug.)

Du må endelig skrive hvis du får lidt info ang. pris eller dato.

Mvh.
Benja

Fra : Lars

Dato : 02-08-02 08:19

"Benja" <XXbenja@adslhome.dk> wrote in message news:3d49913a$0$158> >
> [...]
> er medio aug.)
>
> Du må endelig skrive hvis du får lidt info ang. pris eller dato.

Hej Benja.

Det eneste jeg har hørt fra Olympus Danmark ang. pris og dato er primo
August, og vejl. pris på 5995,- , så mon ikke kamerahuset kan sælge den lidt
under den vejlende pris? Kamerahuset har sagt til mig at prisen vil
blive noget ála C-3020Z... Men vi må nok bare vent og se hvad der sker

Med venlig hilsen, Lars Olsen

Fra : Benja

Dato : 03-08-02 07:57

"Lars" <IHate@Spam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> under den vejlende pris? Kamerahuset har sagt til mig at prisen vil
> blive noget ála C-3020Z... Men vi må nok bare vent og se hvad der sker

Jeg har lige fået en mail fra www.photoshop.dk som skriver følgende ang.
C-4000:
"- vi er blandt de første der modtager kameraet når Olympus Danmark A/S
kan levere. Olympus forventer selv at kunne levere her i starten af
august.

Prisen bliver;

Olympus C-4000 Zoom kr. 4.750,-
Komplet - inkl. dk vejledning.

Venlig hilsen
PhotoShop Denmark ApS

Lars Holfelt
info@photoshop.dk"

Så det er bare med at Olympus tager sig sammen og begynder og levere det
kamera.

Mvh.
Benja