Hvad er det for et grafikkort jeg har ??
Fra : Peter

Dato : 01-08-02 15:32

Hej Alle

Er der nogen der kan hjælpe med at finde ud af, hvad mit grafikkort hedder
og hvad det er for et ?????

Det er et TV-kort der kan modtage antennesignal og sende til skærm.

På et klistermærke i bunden står der:
ATI 8 MB PCI Zitech

På en chip står der:
ATI 3D RAGE PRO TURBO AGP

Det er vel ca. 3 år gammelt !!!

Mange tak

Peter

Fra : Mythos

Dato : 01-08-02 15:35

"Peter" <Peter-7@Windum.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hvad det er for et ?????
>
> Det er et TV-kort der kan modtage antennesignal og sende til skærm.

Hvad mere end det du selv skriver vil du vide, du har sådan set selv kommet
med svaret.

ATI 3D RAGE PRO TURBO AGP

Kim Larsen

Fra : Peter

Dato : 01-08-02 15:40

Jamen, der står jo PCI nedenunder !!! - Så kan det da ikke hedde AGP, vel
??

Peter

Fra : Leif

Dato : 01-08-02 16:08

"Peter" <Peter-7@Windum.com> wrote in message
> Jamen, der står jo PCI nedenunder !!! - Så kan det da ikke hedde AGP,
vel
> ??

Hvorfor kigger du ikke efter om den sidder i AGP porten eller i en PCI port?
Hvor svært kan det være. Du har en ATI 3D RAGE PRO TURBO AGP

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 02-08-02 01:46

"Leif" <1@1.com> skrev i en meddelelse

> [...]
port?
> Hvor svært kan det være. Du har en ATI 3D RAGE PRO TURBO AGP

Det er ikke sikkert at gutten overhovedet HAR en AGP port, "kortet" kan
snildt være onboard. Men, er maskinen ikke ældre end 3 år, så er det RET
sikkert en AGP ting.

Peet