Andet multimedie
cdr filer
Fra : Mythos

Dato : 01-08-02 15:32

Hej i gruppen

Jeg har et halv ton cdr filer liggende og flyde, dem kunne jeg godt tænke
mig et konvertere til et andet format. Hvilket program kan jeg bruge til det
? Det skal helst foregå automatisk, for jeg agter ikke at få hård hud på min
pegefinger efter alle disse tryk på enter-knappen. Jeg har forsøgt mig med
Jasc Media Center og ACDSEE, men de kan ikke, hvad er der så tilbage ud over
Corel's eget ?

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 02-08-02 12:53

Mythos skrev:

> [...]
> på enter-knappen. Jeg har forsøgt mig med Jasc Media Center og
> ACDSEE, men de kan ikke, hvad er der så tilbage ud over Corel's

Så vidt jeg ved, så kan Thumbs+ vise *.cdr-filer. Om den så også kan
konvertere dem, ved jeg ikke. http://www.cerious.com/thumbsplus.shtml
Man kan hente en fuld fungerende trialversion som vel virker i en 30
dages tid, eller der i omegnen. Det kunne du evt. prøve.

Madsen.