Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kabel til tv-out?
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 01-08-02 13:05

Hej gruppe.

Hvilket kabel skal jeg bruge fra mit Asus V8440 til mit fjernsyn for at kan
få billed på tv'et?

Mvh. Lars.

Fra : o&u

Dato : 01-08-02 13:29

On Thu, 1 Aug 2002 14:05:14 +0200, "Lars Willum Christiansen"
<liladomo@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej gruppe.
>
>Hvilket kabel skal jeg bruge fra mit Asus V8440 til mit fjernsyn for at kan
>få billed på tv'et?

Nu er du jo ikke særligt meddelsom om, hvad du har, - ud over et stort
spørgsmålstegn. Suk ...

Men denne artikel fortæller:
http://www.hardwarezone.com/articles/articles.hwz?cid=3&aid=415&page=2

at dit kort har vga, super-vhs og dvi output.

Desuden skulle der være et kort adapterkabel, så du kan bruge såvel
super vhs og composite-kabel.

Nå, så langt, så godt.

Har dit fjernsyn super vhs input ? (det har kun nyere fjernsyn, skal
vi sige fra de sidste 4-5 år).

I så fald er et super-vhs kabel jo oplagt.

Så er der det med lyden. Den kommer jo fra lydkortet. Du kan købe en
scart adapter hos Brinck Elektronik for små penge (50 - 100). Den har
2 phonostik (left og right) og stik til composite og super vhs
billede.

Super vhs skulle give et bedre billede end composite, men jeg kan nu
ikke bekræfte det.

Så et lydkabel med minijack i den ene ende og phonostik i den anden.

Evt. både composite og super vhs kabel. En scart adapter.

mvh

John

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 01-08-02 13:41

AMD Athlon 1,2 Ghz
Soltek SL-75KAV bundkort
384 mb pc133 ram
Geforce4 Ti4400

Håber det hjalp.

Mvh. Lars.

Fra : o&u

Dato : 01-08-02 14:11

On Thu, 1 Aug 2002 14:40:36 +0200, "Lars Willum Christiansen"
<liladomo@tdcadsl.dk> wrote:

>AMD Athlon 1,2 Ghz
>Soltek SL-75KAV bundkort
>384 mb pc133 ram
>Geforce4 Ti4400
>
>Håber det hjalp.

Nej, det er TV og grafikkort tilslutnings-mulighederne du burde have
beskrevet.

mvh

John