Scanner problem ?
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-08-02 11:50

Hej !

Jeg har en Plustek 1200U scanner - 2-3 år gammel og den har
hidtil virket meget fint, men nu er den begyndt at svigte lidt......

Den er begyndt at blive lidt mørk i scanningerne - og
billederne får et lidt grønligt skær....

Jeg går ud fra, at den bare skal skrottes ?

Eller har nogle oplevet noget lignende og kender en kur ?

Det var en ret billig scanner, så jeg vil ikke ofre en
formue på den.......

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-08-02 06:43

"Jan Vestergaard" <jan@NOSPAMjve.dk> skrev i en meddelelse news:3d49123c$0$

> Den er begyndt at blive lidt mørk i scanningerne - og
> billederne får et lidt grønligt skær....

Ny lampe, de holde jo ikke evigt...

Claus