Se her: Familie-afbudsrejse til Rhodos sæl~
Fra : Alex Jensen

Dato : 01-08-02 10:50

Vi er en familie på 5 (2 voksne og 3 børn, hvoraf 2 er under 2 år), der har
bestilt en uges luksusrejse til Rhodos. Men vi bestilte ikke
afbestillingsforsikring, og nu er vores ældste datter hospitalsindlagt. Vi
vil derfor meget gerne af med rejsen, hvis der er nogle, der vil købe den.

Destination: Rhodos

Varighed: 1 uge

Afgang: Søndag 4. august kl. 18.10 fra Århus/Tirstrup

Ankomst: Søndag 11. august kl. 16.10 i Århus/Tirstrup

Resjeselskab: Tjæreborg

Hotel: Sun Garden - Tjæreborgs flagskib. Se beskrivelse her:
http://www.tjaereborg.dk/travels/dest/hotel.asp?dname=&kat=SOBA&rescd=ROE&De
stcd=RHO#84778 og 360 graders billeder her:
http://www.tjaereborg.dk/panorama/garden.asp

Lejlighed: 2-værelses, hvor der er betalt ekstra for både hav- og pooludsigt

Billetterne: 3 stk. til fuld/voksen pris + 2 børn under 2

Pris: Vi har betalt 10.365 i alt for rejsen.

Salgsprisen kan vi diskutere, hvis rejsen har din/jeres seriøse interesse!

Mvh

Alex Jensen

Tlf.: 29 48 10 58

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-08-02 11:36

"Alex Jensen" <alex@alexjensen.dk> writes:

> Men vi bestilte ikke afbestillingsforsikring, og nu er vores ældste
> datter hospitalsindlagt.

Meget dumt.

> Vi vil derfor meget gerne af med rejsen, hvis der er nogle, der vil
> købe den.

Fundatsen for gruppen her kan findes på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.rejse
og der står bl.a.: "Private køb/salg-annoncer og kommerciel
annoncering er ikke tilladt."

Køb og salg skal altså foregå i markedsgrupperne. Den rette gruppe er
dk.marked.privat.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Alex Jensen

Dato : 01-08-02 16:58

Ja ja ja ja - regler eller ej så var denne gruppe mest passende til denne
hastesag!

Fra : Andreas Falck

Dato : 01-08-02 17:11

"Alex Jensen" <alex@alexjensen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja ja ja - regler eller ej så var denne gruppe
> mest passende til denne hastesag!

Denne gruppe kan aldrig være den mest passende til køb og salg, da det
slet ikke er tilladt i denne gruppe.

Og et godt råd:
Vil du ikke godt klippe alt det væk som du ikke direkte svarer på, og
så placere dit svar under det du svarer på.

Læs venligst mere her:

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : KS

Dato : 04-08-02 11:33

Fra : Bernhard

Dato : 04-08-02 17:07

> "Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
> "Bibelsk lære om sjælen" - http://www.sda-net.dk/~tror/
> "Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
> "Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

[cut]

Hvorfor er det lige vi brugere af NG, skal trættes med dit religiøse
tilhørsforhold i dk.fritid.rejser?

Dette kan vel i grunden (af nogle)også opfattes som annoncering

Wheeler

Fra : John K

Dato : 04-08-02 17:23

> Hvorfor er det lige vi brugere af NG, skal trættes med dit religiøse
> tilhørsforhold i dk.fritid.rejser?
>
> Dette kan vel i grunden (af nogle)også opfattes som annoncering

Signaturer er stort set hellige - specielt Andreas'

Fra : Jan

Dato : 04-08-02 17:40

> Signaturer er stort set hellige - specielt Andreas'

Det er de faktisk. Det er "frivilligt" hvad man skriver i dem. De er
underlagt samme etiske og moralske sæt regler (eller fundats om du vil) som
selve gruppen.

Der står at det ikke tilskønnes at en signatur er mere end 4 linier lang, og
det er hans ikke. At man så ikke kan lide den (jeg synes også den er
"mærkelig") det er så en anden side. Men den bryder ikke nogen regler, og
ihvertfald slet ikke dem vi diskuterer (mundhugges) i nu 3 tråde....

/Jan

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-08-02 17:23

"Alex Jensen" <alex@alexjensen.dk> wrote in message
> Ja ja ja ja - regler eller ej så var denne gruppe mest passende til denne
> hastesag!

Nej nej nej nej - du er gal på den under alle omstændigheder.
Det er synd for datteren, men hvorfor skulle dine dumheder dog
medføre at du bare kan skide på etiketten?
Det svarer vel nogenlunde til at fulde bilister gerne må køre
i venstre side (overdrivelse kan engang imellem hjælpe på forståelsen)!

vh
Jan

Fra : Alex Jensen

Dato : 01-08-02 18:20

Fuck hvor er i pirrelige

Husk lige jeres etikette næste gang i f.eks. kører en smule for stærkt!

Fra : Jan

Dato : 02-08-02 02:47

> Fuck hvor er i pirrelige

Eller også prøver de bare at hjælpe dig over i en gruppe der rent faktisk
handler om det du snakker om. Nemlig salg af en vare.
Men vi kan jo være ligeglade. Det er dig der har betalt pengene, ikke os.
Og hvis du ikke vil have hjælp....tjaae.....

> Husk lige jeres etikette næste gang i f.eks. kører en smule for stærkt!

Det er ikke etikette. Det er lov. 2 forskellige ting.

/Jan

"Everything You Know Is Wrong !"
"This sense appears to be widespread among mundane teenagers"

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 03-08-02 17:18

> Husk lige jeres etikette næste gang i f.eks. kører en smule for stærkt!

Etikette er ikke noget man ejer på de danske veje! De er fyldt med billister
med bløde hatte og kvinder bag rat!

Zkii

Fra : Flemming Trap

Dato : 02-08-02 22:12

Hej Alex,

En skam med jeres datter, jeg håber hun får det godt!

Næste gang du vil af med billetter, så ville jeg være glad for at høre om
det her (selvom det ikke er "lovligt"!), men du må hellere skrive dit indlæg
som et spørgsmål om "hvor er det bedst at poste sådan et indlæg?"... hvis du
forstår hvad jeg mener

Hmm... Nu får jeg nok spark for dette indlæg, men jeg kan da glæde mig over,
at små sko ikke sparker så hårdt, så "hit me"...

Flemming

Fra : carl munk

Dato : 02-08-02 22:45

"Alex Jensen" <alex@alexjensen.dk> wrote in message news:<3d49044a$0$73479$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> vil derfor meget gerne af med rejsen, hvis der er nogle, der vil købe den.

Af skade bliver man klog Jyder er så nærrige og det giver tab ........
Hvad med at invitere en fætter/kusine istedet ?
Og lader bedstemor/far "passe" datteren imedens ?

Fra : J W Nielsen

Dato : 03-08-02 18:40

Ihhh guder...
Tag dog og vis en smule overbærenhed...
Manden har 10.000 ude og svømme og en datter på sygehuset...
Prøv at sætte tingene i rette perspektiv !!!!

God bedring med datteren...

Jørgen Wulff Nielsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-02 18:57

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ihhh guder...

Dét har de nok ikke den store indflydelse på

> Tag dog og vis en smule overbærenhed...
> Manden har 10.000 ude og svømme
>og en datter på sygehuset...
> Prøv at sætte tingene i rette perspektiv !!!!

Overbærenhed med at poste forkert? Det er fuldstændig irrelevant om
han har 10.000 eller 100.000! Han undlod at betale for en
afbestillingsforsikring, - og hvad skal man sige til det? tja ...

Fra : J W Nielsen

Dato : 04-08-02 10:37

> Overbærenhed med at poste forkert? Det er fuldstændig irrelevant om
> han har 10.000 eller 100.000! Han undlod at betale for en
> afbestillingsforsikring, - og hvad skal man sige til det? tja ...

Hej igen...
Ja, men så lad de 10.000 ligge - manden har et barn på sygehuset:
Ja, så er det virkeligt vigtigt at få fortalt ham, at han poster ukorrekt
!!! - og iøvrigt i samme åndedrag dreje kniven lidt rundt i såret omkring
afbestilligsforsikring (jeg tror forsikringen er i hus næste gang)...
Selvfølgelig skal der postes korrekt, men i denne situation må man altså
kunne se forskel på stort og småt, og med det der ellers foregår på
nyhedgrupperne, kan man roligt sætte sig og lukke øjnene et øjeblik....

Jørgen Wulff Nielsen

Fra : Poul Christensen

Dato : 04-08-02 12:59

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3d4cf5b6$0$89543$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> kunne se forskel på stort og småt, og med det der ellers foregår på
> nyhedgrupperne, kan man roligt sætte sig og lukke øjnene et øjeblik....

Trines henstilling til Alex var sød og venlig. Hvis Alex i stedet for sit hovmodige svar havde beklaget "fejltagelse" pga situationen mv, havde mange nok båret over med ham.
Det er Alex's svar der er problemet.

PoulC
poulc@ofir.dk

Fra : Jan

Dato : 04-08-02 13:23

> [...]

hovmodige svar havde beklaget "fejltagelse" pga situationen mv, havde mange

Enig !

Men se det lige fra en anden side af så :

Dem der bruger nyhedsgrupperne meget de kigger IKKE i en
ikke-salgsnyhedsgruppe efter noget at købe.

I bund og grund var det en hjælp til manden selv. At den så blev afgivet på
en grov og ubehøvlet måde af nogen er så en helt anden ting.

Den kommentar jeg selv kom med var udelukkende for at hjælpe manden i hans
situation.

/Jan

Fra : FishOnAstick

Dato : 02-08-02 00:50

Hej Alex.

Som du allerede har opdaget, bliver man meget upopulær på at prøve på at
sælge noget her i gruppen.

Men du er velkommen til at prøve om du kan sælge din rejse via mit website.

På Rejsebeskrivelser.dk, har jeg i min forumdel, et område som netop er
beregnet til dette. Du finder det her :
http://www.rejsebeskrivelser.dk/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=kogs1

--
http://www.Rejsebeskrivelser.dk er netop kommet i en fuldstændig gennem
opdateret udgave.

---
Denne mail er scannet med AVG scanningssoftware og fundet virusfri !
Nu har vi sparet dig for at scanne din egen computer, så nu har du tid til
at
besøge http://www.Rejsebeskrivelser.dk istedet !

Fra : Dorrit Hopballe

Dato : 08-08-02 21:10

Nu gider jeg altså ikke nyhedsgrupper mere, jeg har dog aldrig været ude for
personer, der tager sig selv så højtideligt og opfører sig så "belærende"
som her.
Jeg er selv sommetider i tvivl om hvad man må og ikke må, så vis dog en
smule hensyn i sådan en sag i stedet for at "svine" folk til.
Håber at rejsen er blevet solgt.