Asus TNT2 / Win2K problem!!! HJÆLP
Fra : Morfar

Dato : 16-02-01 13:18

Hej igen

Jeg har skrevet før og prøver nu igen.

Jeg har installeret Win2000 i sidste uge.

Sådan her ser min PC ud:

Grafikkort: Asus TNT2 (32mb) V3800
Bundkort: Asus A7V (VIA KT133 AGPset)
Ram: 2 x Apacer 128 MB + 1 x 64 MB noname
CPU: Athlon Torden-Fugl 800 Mhz

Windows kører utroligt stabilt så længe jeg ikke spiller 3D Shooters.

Problemet er at min pc går "kold" i alle 3d shootere. Specielt er det i
Project IGI den er gal.
Nogle gange går der 1 1 minut og andre gange går der måske 5-10 minutter.
Delta Force 3 kan jeg godt spille 1 time inden det går kold.

Jeg har prøvet med de nyeste TNT2 drivere, Detonator og alt muligt andet.
Jeg har også sørget for at jeg kun kører 2xAGP osv.

Er der nogen der kan hjælpe?
Måske et link til den nyeste detonator?

Rune

Fra : Michel Angelo

Dato : 22-02-01 21:50

Hey...jeg har et beslægtet problem. Jeg har lige installeret et TNT2 kort
fra nVidia. Når det har været belastet i et par minutter - divX ell.
lignende. Så går computeren ned.

Lasse

Fra : Jamse

Dato : 23-02-01 00:17

Hvis det kan trøste dig, så sker det også på Abit/t-bird med Gforce 2. Jeg har ingen anelse om, hvad
det skyldes. Underligt men... Nogle gange kan jeg spille laaaaang tid uden disse problemer, andre
gange ikke. Især hvis min pc er host i nettet, giver det problemer. Måske via 4 in 1 ikke er helt
modnede endnu?--
mvh Jamse

Fra : Auto-EL

Dato : 28-02-01 15:44