TV Tool
Fra : BlackOut

Dato : 31-07-02 21:53

Er der nogle tilsvarende programmer som man ikke skal betale 10 euro for?

Jeg har nogle underlige artifacts når jeg afspiller films i WMP med overlay,
og tv tools virkede som en (dårlig) løsning, selvom den slukkede for min
monitor (?).

Er der nogen der kan hjælpe?

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 01-08-02 00:42

"BlackOut" <ea_postbox@hotmail.com> wrote in message
> [...]
overlay,
> og tv tools virkede som en (dårlig) løsning, selvom den slukkede for min

Så vidt jeg ved er TVTools desværre eneste mulighed for at forsøge at rette
bare lidt op på nVidia's tv-out bras, det var i hvert fald min konklusion af
at læse rundt omkring på nettet - hvorefter jeg besluttede at køve et Matrox
G550. Ellers er eneste løsning nok et kort med rigtig TV-Out
(Matrox/ATI/GeForce4 i nævnte rækkefølge).

/Lars

Fra : sharkandk

Dato : 01-08-02 10:56

Ellers er eneste løsning nok et kort med rigtig TV-Out
> (Matrox/ATI/GeForce4 i nævnte rækkefølge).

Mit GF4 ti4200 har en fin tv-out med et S-VHS kabel. Det kører endda helt ud
til kanten af tv'et, og så har jeg billede på monitor og tv på samme tid.
Før havde jeg et GF3, og jeg har slet ikke fortrudt at købe GF4. Nu behøver
jeg ikke længere at bruge tv-tool.

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 01-08-02 17:45

"sharkandk" <sharkandk@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> til kanten af tv'et, og så har jeg billede på monitor og tv på samme tid.
> Før havde jeg et GF3, og jeg har slet ikke fortrudt at købe GF4. Nu

Det er skam også derfor jeg nævner et GeForve 4 som en mulighed.... De er jo
kommet med nu, men de andre har jo liiige et par års forspring (i hvert fald
Matrox), så jeg holder nallerne vkæ. En af dagene vil jeg dog lige kigge på
output fra mit GeForece 4 Go.

/Lars

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-08-02 10:54

> [...]

> Jeg har nogle underlige artifacts når jeg afspiller films i WMP
> med overlay, og tv tools virkede som en (dårlig) løsning, selvom

Hvad med nview fra nvidia - virker det kun med de nye grafikkort (GF4)
eller virker softwaren også med de ældre.

Jeg har selv et GF4 MX440 og er meget tilfreds med nview - jeg har ikke
brug for TVtool til noget som helst (har også haft et TNT2 og et GF3
Ti500).

Flemming