SB Live Player BULK drivere (SB0100)
Fra : Memnon

Dato : 31-07-02 21:26

Hei

Er det noen her som har hatt problemer med å finne oppdaterte drivere til Sb
Live Player 5.1 BULK. Jeg har vært i kontakt med Creative og de sier at jeg
ikke har rett til support siden jeg har kjøpt BULK-versjonen og ikke
RETAIL-versjonen.

Dersom noen har tips om hvor jeg kan få tak i denne cd'en uten å bestille
den vil jeg være veldig takknemlig.(Creative sier jo at man kun betaler for
frakten, så noe problem med copyright burde det jo ikke være.)

Andre som har hatt problemer med dette?
__________________________________________________________________ Memnon
ICQ#: 4332238 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : N/A

Dato : 31-07-02 21:54

Fra : Memnon

Dato : 31-07-02 21:54

Jeg har ikke bruk for hele cd'en, kun driverene. Problemet er at de siste
driverne ikke er lagt ut på Internet og ifølge Creative vil de heller ikke
bli lagt ut.

Ellers takk for hjelpen

pk <nospe@tdcadsl.dk> skrev i meldingsnyheter:ai9ifr$p3r$1@sunsite.dk...

Fra : DWM

Dato : 31-07-02 22:01

> [...]
> driverne ikke er lagt ut på Internet og ifølge Creative vil de heller ikke

Øhm...de nyeste drivere til SB Live kortene blev da lagt ud her for nylig..

/Kenneth Iversen

Fra : Memnon

Dato : 31-07-02 22:03

I denne nyhetsgruppen? Kan du finne den igjen tror du?
Hadde vært fint om du kunne tipset meg om hvor du så den. Hvilken post du så
den i.

DWM <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i
meldingsnyheter:3d484f76$0$17777$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Memnon

Dato : 01-08-02 11:37

Jeg fan driverene på www.hol.dk
Ble link'et til Compaq sin ftp. Lastet ned 377MB og klarte å installere
driverne helt fint.
Nå gjenstår det bare å se om Neverwinter Nights fortsetter med sine
"lockups".
Takk for tipset. Jeg søkte gjennom denne gruppen og fant svaret takket være
din gode hukommelse

Fra : Peter Olsen

Dato : 31-07-02 23:23

Istedet for de officielle drivere fra Creative, så ville jeg foreslå
dig at bruge driverne fra KXaudio (www.kxaudio.com). De bliver
opdateret løbende, har en del flere faciliteter (især rettet mod
musikere) og så er det også gratis.
Jeg har kørt med dem i lang tid, og de virker fint..

Peter

Fra : Memnon

Dato : 01-08-02 11:34

hmm, denne linken ser ikke ut til å virke....

Peter Olsen <peter-olsen@get2net.dk> skrev i
meldingsnyheter:fsogkukom42m0k0jd2le062697gk9n8a02@4ax.com...