Kabinet forslag?
Fra : Bobby

Dato : 31-07-02 19:13

Hey

Jeg skal i gang med at bygge PC nr. 2, som KUN skal køre softwaresynths samt
sequencerprogram.

Har fundet bundkortet, nemlig et microATX-kort, med indbygget grafik og lan.
Dertil skal så indstalleres et prof-lydkort, og ikke andet !
Har hverken tænkt mig at montere cd- eller diskette-drev, og skal der
installeres noget, bliver det via lan fra hovedpc'en. (Bortset fra
installation af operativsystem, som kommer til til at foregå via et
midlertidigt cd-drev)

Nå men, jeg kunne godt bruge nogle forslag til kabinetter beregnet til
microATX. Gerne nogle i den lidt mere specielle klasse (hvis de findes??) -
Prisen betyder ikke så meget.

På forhånd tak

Bobby

Fra : Cacba

Dato : 31-07-02 20:22

paa www.studiedata.dk er der nogle specielle...

men det fedeste til den 2. comp (serveren) er at købe en alo kuffert.. og
smække computeren i den :D

Cacba Out..

Fra : Thomas hansen

Dato : 01-08-02 09:14

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nå men, jeg kunne godt bruge nogle forslag til kabinetter beregnet til
> microATX. Gerne nogle i den lidt mere specielle klasse (hvis de

Hej
Har du set på en af de små Shuttle barebone maskiner
http://www.shuttleonline.com/
de kan også købes i Danmark, jag kan bare ikke lige huske hvor det er jeg
har set dem.
Asus laver også en lille maskine salgsnavnet er svjh Terminator.
Fordelen med de to nævnte systemer er at du får et fuldblodssystem i en
meget lille kasse.

/Thomas

Fra : Bobby

Dato : 01-08-02 14:06

"Thomas hansen" <thomas.hansenNOSPAM@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Asus laver også en lille maskine salgsnavnet er svjh Terminator.
> Fordelen med de to nævnte systemer er at du får et fuldblodssystem i en

Nøj hvor er de seje !

Det må da klart blive sådan en Shuttle - har også fundet ud af hvor de købes
danmark ( f.eks. www.deal.dk/velkommen.asp )

Supercool, tak

Bobby

Fra : Thomas hansen

Dato : 01-08-02 21:41

> Nøj hvor er de seje !
jep. Jeg er også lige ved at købe en... ikke fordi jeg mangler, men bare for
at eje en

> Det må da klart blive sådan en Shuttle - har også fundet ud af hvor de
købes
> i danmark ( f.eks. www.deal.dk/velkommen.asp )
fedt. Det link gemmer jeg.

> Supercool, tak
velbekommen.

Hvis du køber et system. kan du så ikke skrive tilbage om hvad du syntes om
det?

/Thomas aka Butch