Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon A40 kan ikke findes af pc'en
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 31-07-02 17:12

Mit spritnye A40 kan ikke connecte til pc'en - eller rettere - pc'en kan
ikke finde kameraet.

Der går et usb kabel fra pc til kamera. Kameraet er sat på "trekanten" på
drejeknappen og jeg bruger det medfølgende Zoombrowser EX.

Er der nogen der har et bud på fejlen inden jeg ringer til Canon i morgen?

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 31-07-02 18:04

hvis du har sat USB kablet + kamera til før du har installeret softwaren vil
det ikke fungere. Hvis du har gjort dette skal du fjerne USB kablet, fjerne
USB enheden i dit kontrolpanel og fjerne evt. installeret software.
Så skal du genstarte computeren, installere softwaren, genstarte computeren,
derefter slukke computren, og så sætte USB kablet igen...
Måske fungerer det...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 31-07-02 23:26

"René Ernst Nielsen" <cigarer@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
computeren,
> derefter slukke computren, og så sætte USB kablet igen...

In short... Det virkede