Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hurtig svar søges: C-100 eller A-100
Fra : KR

Dato : 31-07-02 14:55

Jeg står og skal vælge imellem flg. to (Dig.) kamera'er:

Olympus C-100 til 1400 kroner (sat ned kun imorgen fra 2000)
eller
Canon A-100 til 2100

Hva' er bedste køb? - umiddelbart virker canon som en nyere model? Men de er
begge 1.2/1.3 og har skærm?
Nogen der har lidt guldkorn?
Eller måske et andet og bedre kamera i prisklassen?

Fra : PI

Dato : 31-07-02 15:08

Hej

Kig her:
http://www.dpreview.com

eller

http://www.dpreview.com

eller

http://www.digitalkamera.no/anbefalinger/index.html

Mvh
Poul

Fra : Lars Holst

Dato : 31-07-02 19:29

I den prisklasse vil jeg anbefale at du går efter Fuji Finepix 201 eller
tilsvarende.

VH
LH