OT, men hjælp mig alligevel - be' om :-)
Fra : Kent Christensen

Dato : 31-07-02 11:38

Hej

Jeg er helt klar over, at dette indlæg er OT i denne gruppe,
men jeg har forsøgt mig på dk.marked.privat.spil.computer
uden held - måske fordi det er en temmelig "død" gruppe,
altså 7 indlæg siden den 1/7...........

Sagen er, at jeg er interesseret i at købe en brugt udgave af
"Gangsters: Organized Crime: Prima's Official Strategy Guide".
Bogen er af Michael Knight og er på 168 sider.

Lige for at undgå misforståelser, så er det altså ikke den originale
manual, som er med spil "Gangsters - Organised Crime", jeg er
ude efter. Guiden udkom en del senere end selve spillet, idet den
originale manual ikke var specielt fyldestgørende.

Bogen behøver ikke være i tip-top stand, men den må selvfølgelig
ikke mangle sider eller have iturevne sider, og alt i bogen skal
være læsbart. Når det er sagt, er det alligevel klart, at jeg vil give
en højere pris for den, hvis den er i god stand.

Jeg håber, du skriver til mig, hvis du har et eksemplar liggende, som
du ikke bruger længere .

Faktisk har jeg forsøgt at købe en brugt udgave på Amazone, men
det lykkedes mig desværre ikke at komme helt igennem med ordren.
Der er muligvis en fejl på siden????

Jeg bor under postnr./by: 7755 Bedsted THY

Nu vil jeg sige utroligt mange gange tak, hvis nogen her vil hjælpe mig -
og ikke korrekse mig fordi indlægget er OT . Det ved jeg jo, at det er.

Vh
Kent

Fra : Kent Christensen

Dato : 01-08-02 21:47

Jeg vil med glæde gi' 100 kr. inkl. forsendelse for
et eksemplar i god stand!

Vh
Kent