Ny printer % software til xp
Fra : Martin Jensen

Dato : 31-07-02 10:28

Hej!

jeg har fået mig en ny printer. Der følger ikke drivere og software med til
win xp, kun til 95/98/me/2000 - hvilken en skal jeg helst vælge!? - eller
vil det være umuligt for mig overhovedt at instalere min printer på xp?

--
Bee nice - its a freeware

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 31-07-02 10:34

> [...]
> win xp, kun til 95/98/me/2000 - hvilken en skal jeg helst vælge!? - eller
> vil det være umuligt for mig overhovedt at instalere min printer på xp?

Hvilken printer drejer det sig om?
Har du kigget på producentens side om der ligger drivere til XP?
Har du prøvet at tilslutte din printer for at se om ikke XP genkender den?

/Kenneth

Fra : Martin Jensen

Dato : 31-07-02 10:43

> Hvilken printer drejer det sig om?
> Har du kigget på producentens side om der ligger drivere til XP?
> Har du prøvet at tilslutte din printer for at se om ikke XP genkender den?

hej MalboroMan!

Det drejer sig om en Epson c60 - Jeg tror deres side er gået ned fortiden!
epson.dk - har også prøvet at gå til den danske side fra epson.com...det
funker ikke!

Venlig hilsen
Martin

Fra : Klitgaard

Dato : 31-07-02 10:52

"Martin Jensen" <plymar1@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det drejer sig om en Epson c60 - Jeg tror deres side er gået ned fortiden!
> epson.dk - har også prøvet at gå til den danske side fra epson.com...det
> funker ikke!

Prøv at kigge her:
http://www.timesupport.com/timesupport/drivers/printers/printers.html

--
....Klitgaard

Fra : Martin Jensen

Dato : 31-07-02 11:06

> Prøv at kigge her:
> http://www.timesupport.com/timesupport/drivers/printers/printers.html
>
> --
> ...Klitgaard

Skide godt! her er jo alt hvad jeg skal bruge ser det ud som om! tak for
hjælpen alle mand!

Venlig hilsen
Martin

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-07-02 12:07

"Klitgaard" <na@na.dk> skrev:
> Prøv at kigge her:
> http://www.timesupport.com/timesupport/drivers/printers/printers.html

Eller her:
<http://www.epson.co.uk/cgi-bin/epson-uk/driveruk.pl>

Mvh.
Mikael

Fra : Klitgaard

Dato : 31-07-02 10:37

> [...]
> win xp, kun til 95/98/me/2000 - hvilken en skal jeg helst vælge!? - eller
> vil det være umuligt for mig overhovedt at instalere min printer på xp?

Vælg den til 2000 - det virker i 9 ud af 10 tilfælde.

--
....Klitgaard

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-07-02 10:31

> [...]
> hvilken en skal jeg helst vælge!? - eller vil det være
> umuligt for mig overhovedt at instalere min printer på

Kig på producentens hjemmeside, måske ligger der
en driver til XP ellers brug den til 2000.
Måske finder XP endda printeren selv og du behøver
ikke en driver.

Mvh.
Mikael