MacSOUP 2.5b2
Fra : Henrik Münster

Dato : 31-07-02 09:44

Jeg har lige set, at der nogle her i gruppen, der bruger MacSOUP 2.5b2.
Hvad kan den, som 2.5b1 ikke kan?

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper

Dato : 31-07-02 10:25

> Jeg har lige set, at der nogle her i gruppen, der bruger MacSOUP 2.5b2.
> Hvad kan den, som 2.5b1 ikke kan?

Undlade at lave fejl -47, + et par andre bugfixes
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Jesper

Dato : 31-07-02 10:26

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Undlade at lave fejl -47, + et par andre bugfixes

Og så kan man nu indsætte extra headers ej at forglemme, det kunne man
ikke i b1.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 31-07-02 14:58

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Og så kan man nu indsætte extra headers ej at forglemme, det kunne man
> ikke i b1.

Fra read Me:

Changes from 2.5b1

-Fixed a lot of bugs.

-The infamous -47 error that some people often had should hopefully be
gone. Those who got it may now find a file named
"MacSOUP-Debug-Log.txt" on their desktop; if you do, please mail that
file to me.

- Added per-personality settings for extra headers and an optional

-Added a command to pipe the current message (or selected messages in
the subject list) through a Unix command. See ReadMe-Pipes.rtf for
details.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-07-02 23:22

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Fra read Me:
>
> Changes from 2.5b1 (...)

I har alle sammen glemt det allervigtigste: Der er kommet en ny ikon.
Fedt nok! Den gamle var bare så OS 9.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-07-02 21:26

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

Min laver kun fejl 40. Men det gælder nu også mange andre ting i mit
liv.

> Og så kan man nu indsætte extra headers ej at forglemme, det kunne man
> ikke i b1.

Tak for svarene. Jeg opdagede pludselig, at nogen her i gruppen brugte
b2. Den må være kommet, mens jeg var på arbejde. Stefan Haller er taget
på ferie, så hans hjemmeside oplyser ikke noget om b2.
--
Henrik Münster
Esbjerg