geforce og maks opløsning
Fra : Peter T.

Dato : 16-02-01 09:59

Jeg har et creative geforce af den ældre model og har netop opdateret de
seneste nvidia-drivere (v6.62) til win2000. Nu har jeg oplevet at jeg
af og til kan presse min 19" monitor op på 2048*1536 i 60 hz. Men langt
fra altid! Det er som om at jeg skal provokere systemet til at kunne
det. Hvorfor egentlig det?

Jeg bruger default MS-monitordrivere og kører til daglig 1600*1200.

--
Peter T.
Finsk er sundt!

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 16-02-01 12:32

> Jeg har et creative geforce af den ældre model og har netop opdateret de
> seneste nvidia-drivere (v6.62) til win2000.

- De fås da vist helt til ver. 7.17-2. Eller er det leaked drivers?

> Nu har jeg oplevet at jeg
> af og til kan presse min 19" monitor op på 2048*1536 i 60 hz. Men langt
> fra altid! Det er som om at jeg skal provokere systemet til at kunne
> det. Hvorfor egentlig det?

- Jeg ved det ikke, men jeg har oplevet noget lignende, men kun med W2K
driverne. Det var ikke max. opløsning der var problemet, men en speciel
opløsning, som jeg ikke kunne få lov at vælge (1152x864).

- Jeg tror at W2K driverne er lidt "skæve" en gang imellem. Eller også
er det W2K selv

Fra : Peter T.

Dato : 16-02-01 13:10

In article <Lb8j6.5701$PC4.244081@news010.worldonline.dk>,
ducktrucksinc@nospam.dk says...
> - Jeg tror at W2K driverne er lidt "skæve" en gang imellem. Eller også
> er det W2K selv

Eller brugeren. :)

--
Peter T.