Asus AGP-V8440 Ultra/TD eller WinFast A250~
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 30-07-02 19:59

Hej gruppe.

Aller først vil jeg høre om jeg kan sætte et af disse kort i min puter? Jeg
tænker på om min strømforsyning kan trække det. Hvis den ikke kan hvilken
strømforsyning vil I så anbefale? Den skal være stille, kvalitet i orden og
den må ikke kost mere end HØJEST 400 kr.

Hvilket et af disse to kort skal jeg vælge?

Mvh. Lars.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 30-07-02 21:20

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Aller først vil jeg høre om jeg kan sætte et af disse kort i min puter?
Jeg
> tænker på om min strømforsyning kan trække det.

Det er nok mere om dit bundkort kan trække det. Hvilket udstyr har du?
Bundkort? Kabinet? Jeg har Aopen HX08 m 300 wats strømforsyning på Abit KT7
RAID bundkort, det kører SÅ lækkert! Har 1400 tbird. Kører med V8440,
hvilket jeg har erfaringer med

> Hvis den ikke kan hvilken strømforsyning vil I så anbefale? Den skal være
stille, kvalitet i orden og
> den må ikke kost mere end HØJEST 400 kr.

Bare glem det i første omgang

> Hvilket et af disse to kort skal jeg vælge?

Nok nærmest lige meget, jeg foretrækker Asus.

Kom med detaljer om din PC, ellers kan vi ikke hjælpe

VH
Peter

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 30-07-02 23:02

Min pc'er

AMD Athlon Tbird 1,2 Ghz
Soltek SL-75KAV bundkort
Enlight 250 watt strømforsyning
384 mb pc133 ram

Håber det er nok

Jeg synes bare at kølingen ser bedre ud på leadtek, men jeg har da godt nok
et Asus nu.

Mvh. Lars.

Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 31-07-02 13:46

Du kan alligevel ikke se blæseren når kortet sidder i AGP porten.

Lars Willum Christiansen <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d470cc5$0$2209$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 31-07-02 13:47

Nej men jeg tror der er bedre køling på Leadtek.

Mvh. Lars.

Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 31-07-02 14:11

Dens blæser larmer også mere:

Leadtek: 40,5 DB
Asus 34,5 DB

Leadteks blæser gør måske nok at kortet bliver kølet bedre hvis du
overclocker men det får du alligevel ikke meget ud af på dit system på
nuværende tidspunkt.

Se evt: http://www.tomshardware.com/graphic/02q2/020522/index.html

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 31-07-02 14:44

Det bliver et Asus.

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 01-08-02 20:13

Asus gliver kun 3grader varmere end leadtek ! har selv målt forskellen, med
nogle tekniker venner.
-Niels-

Lars Willum Christiansen <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d47e9b2$0$164$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...