Ang. grækenland.
Fra : [2100] Kenneth

Dato : 30-07-02 18:19

Hej Alle.

Jeg søger nogen som har været et smut i grækenland hertil sommer og som
gerne næsten er der nede hvert år.

Det jeg egentlig vil vide er om der sket så stor en prisstigning som
nyhederne har snakket om (mellem 10-15% stigning i priserne grundet Euroen)

Så hvis der er nogen herinde som er ivrige rejsende til grækenland som kan
fortælle mig lidt om hvordan priserne er dernede i år i forhold til sidste
år vil jeg være glad.

Mvh.
Kenneth
Kenneth@osterbrogaarden.dk

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 30-07-02 18:35

On Tue, 30 Jul 2002 19:18:31 +0200, "[2100] Kenneth"
<NOSPAM.Kenneth@osterbrogaarden.dk> wrote:
[snip]
>Så hvis der er nogen herinde som er ivrige rejsende til grækenland som kan
>fortælle mig lidt om hvordan priserne er dernede i år i forhold til sidste
>år vil jeg være glad.

Vi kom hjem for en uke siden og merket ingen unormal prisøkning fra i
fjor.

--
Marianne Kristiansen

Fra : [2100] Kenneth

Dato : 30-07-02 18:42

Takker for svaret

Fandt også et indlæg længere nede som omhandlede priserne i grækenland.

Takker.

Mvh.
Kenneth

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-07-02 22:11

Hej

"[2100] Kenneth" <NOSPAM.Kenneth@osterbrogaarden.dk> wrote:

>Det jeg egentlig vil vide er om der sket så stor en prisstigning som
>nyhederne har snakket om (mellem 10-15% stigning i priserne grundet Euroen)

Nogle bekendte er netop hjemkommet fra Santorini i Lørdags, og de har
været der igennem flere år, men, nu var det sidste gang ! - Priserne var
steget med op til 30 % i forhold til sidste år.

Ok, det var på Santorini, som jo typisk hører til den dyreste del af
området, så det er ikke sikkert at det er samme stigning overalt.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Thomas

Dato : 31-07-02 09:20

Jeg kan også bekræfte at santorini er extrem dyr i år.

har i mange år rejst især til rhodos, og mange ting kostede iår 50 % mere på
santorini en jeg gav på Rhodos sidste år..

men jeg tror faktisk priserne retter sig efterhånden som markedskræfterne
lærer dem lidt om udbud og efterspørgsel i euro..

jo højere priser jo færre kunder..

thomas