Win XP update???
Fra : Thomas

Dato : 30-07-02 17:47

Jeg mener at have læst for ca. en måned siden ang. et problem som AMD
processorere skulle have sammen med Windows XP, hvor der så blev henvist til
en opdateringsfil så dette problem kunne løses!

Kan I huske til hvad dette problem var og hvor denne fil kan hentes?

Fra : Pipeline

Dato : 31-07-02 00:44

"Thomas" <thg@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en opdateringsfil så dette problem kunne løses!
>

> Kan I huske til hvad dette problem var og hvor denne fil kan hentes?

Problemet (som jeg også havde) var at når man havde kørt et spil der
benytter sig af Direct3D, så stoppede Direct3D med at fungere, og virkede
ikke længere før at man genistallerede WinXP. Så kunne det køre én gang til.
I mit tilfælde kunne jeg nøjes med at installere DirectX v. 8.1b da den
udkom, så virkede det.
Læs mere her:
http://www.theinquirer.net/?article=4475
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q321178

MVH
Pipeline

Fra : Thomas

Dato : 31-07-02 10:46

> [...]
til.
> I mit tilfælde kunne jeg nøjes med at installere DirectX v. 8.1b da den

Ok! Jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg kan downloade filen, for jeg kan
ikke finde den på den Microsoft side!