Palit Dayatone GeForce3 Ti200 med TV Out
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 30-07-02 14:23

Hej

Jeg har købt ovenstående med 128 MB DDR ram i og er meget glad for det fordi
jeg har fået det til en god pris.

Jeg ved bare ikke hvilken chockfrekvens kører den med og hvilken DDR type
f.eks. pc2100 eller mhøjere?

Gider I godt beskrive specifikationen af ovenstående grafikkort så jeg er
helt sikker på at det passer sammen med min nye computer fordi en ven siger
det er vigtigt at grafikkort og computer passer sammen i hastigheder og
andre ting men jeg ved ikke så meget om det.

Min nye pc er en bygge-selv-pc og indeholder bl.a.:
Pentium 4 Northwood 2000 MHz
2x512 MB DDR PC2100 ram
80 GB IBM Deskstar harddisk IDE100
ASUS bundkort med FSB 400 MHz, IDE100, USB 2.0 (også 1.1) og AGP
(grafikkortet er koblet til dette stik).

Jeg ved ikke om det er OK det hele samlet?

Venlig hilsen Bart

Fra : pk

Dato : 30-07-02 19:47

"Bart Bendtsen" <bart@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har købt ovenstående med 128 MB DDR ram i og er meget glad for det
fordi
> jeg har fået det til en god pris.

Bliv du bare ved med det

> [...]
> det er vigtigt at grafikkort og computer passer sammen i hastigheder og
> andre ting men jeg ved ikke så meget om det.

Det korte og lange er at dit grafikkort passer udmærket til din pc. Du kunne
for den sags skyld også havde købt et geforce 4 ( 4200,4400 el. 4600)

Hvis du vil vide mere om dit aktuelle kort, kan du se på følgende:

http://www.palit.com.tw/detail_gf3200.htm

> [...]
> (grafikkortet er koblet til dette stik).
>
> Jeg ved ikke om det er OK det hele samlet?

Hvis det ellers virker,tror jeg det er totalt - OK.

mvh

PK