Problem med font i FP2002
Fra : KN

Dato : 30-07-02 12:28

Jeg har i FP2002 sat min standard font til Arial.
Ved nye sider i "normal" vises også med denne font, men i "preview" vises i
Arial(serif)
Hvorfor og hvor kan jeg ændre dette ?

pf tak, KN

(Når man en gang på den nye side har rettet til den rigtige arial, skrives
og vises resten også korrekt.)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-07-02 14:22

Arial findes ikke i en Serif version men i virkeligheden mener du nok
at du ser den med Browserens default font Times New Roman.
At sætte font for hvad du ser i normal visning i FP har ingen virkning
andre steder. Mange bruger dette til en font som ikke anvendes på
sitet. På den måde ser de hurtigt om de har glemt at specificere den
rigtige font noget sted på siden.