Hundetræning...hvor?
Fra : Lars Overgaard

Dato : 30-07-02 12:00

Jeg vil gerne gå til træning med min labrador, men hvilke steder kan
anbefales, når man bor i Skibby mellem Roskilde og Frederikssund?

Mvh
Lars.

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-07-02 12:09

Ja, med en Labrador kan jeg kun anbefale træning i Dansk Retriever Klub.
Du må geografisk høre under klubbens region Midtsjælland.
Check regionens hjemmeside her:
http://www.retrievernet.dk/
Hilsen Vibeke og de to labbere Aron + Cato

Fra : Gaardsøe

Dato : 30-07-02 12:18

"Lars Overgaard" <lars@linuxnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne gå til træning med min labrador, men hvilke steder kan
> anbefales, når man bor i Skibby mellem Roskilde og Frederikssund?

Hej..

Der er DCH.. I Frederikssund.. Træningsplads
Holmensvej 29 C
3600 Frederikssund
4738 5461

"formanden" hedder Bodil... som iøvrigt bor i Skibby..
Tlf. 4752 0482

http://www.dch-danmark.dk/

Holbæk vil jeg tro´ der også er DCH.. ellers har Rottweilerklubben fine
træningsforhold..

Mvh. Lars

Fra : Lars Overgaard

Dato : 30-07-02 12:54

"Gaardsøe" <larsgaardsoe@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 3600 Frederikssund
> 4738 5461
>
> "formanden" hedder Bodil... som iøvrigt bor i Skibby..

Fornemt.
Tusind tak for hjælpen.

/Lars

Fra : kajo

Dato : 30-07-02 17:25

Lars Overgaard <lars@linuxnet.dk> skrev i
> Jeg vil gerne gå til træning med min labrador, men hvilke steder kan
> anbefales, når man bor i Skibby mellem Roskilde og Frederikssund?

Et forslag kunne jo være Danmarks civile Hundeførerforening
http://www.dch-danmark.dk/
Under links kan du se lokaladresser på klubberne.
eller denne her:
http://www.dchkreds6.dk/
Der findes naturligvis mange andre, men det er dem jeg lige kender til.

Mvh. Kajo
http://home.worldonline.dk/privat09

Fra : ChiChi

Dato : 07-08-02 08:24

"Lars Overgaard" skrev d. 30-07-02 12:00 dette indlæg :
> Jeg vil gerne gå til træning med min labrador, men hvilke steder kan
> anbefales, når man bor i Skibby mellem Roskilde og Frederikssund?
>
> Mvh
> Lars.

Hej Lars

Prøv DCH Frederikssund 601 Frederikssund

Formand
Bodil Walmod-Larsen
Strandvejen 4, Skuldelev
4050 Skibby
4752 0482

Kasserer
Susanne Rasmussen
Bygtoften 9
3630 Jægerspris
4750 5040

Træningsplads
Holmensvej 29 C
3600 Frederikssund
4738 5461

At dømme efter deres hunde/hundeføreres præstationer på
konkurrencepladserne er det en rimeligt aktiv klub!
Mere om DCH på http://www.dch-danmark.dk

Ellers kan du prøve DKK http://www.dansk-kennel-klub.dk
Jeg kan ikke lige huske hvilken kreds frederiksund hører under i dKK men
det kan de oplyse dig om i informationen!

Der er også en del andre der kører hundetræning, f.eks
Politihundeforeningen og jagtforeninger, undersøg markedet i Jeres
ugeblade/aviser!

Mange hilsner fra
Sussan og Schnauzerne
http://schnauzers.dk