Rejseinformationer/-tips til Rhodos?
Fra : Alex Jensen

Dato : 30-07-02 07:58

Hvor findes de bedste hjemmesider med rejseinformationer og -tips til en
ferie på Rhodos?

På forhånd tak!

AJ

Fra : F.Larsen

Dato : 30-07-02 20:42

"Alex Jensen" <alex@alexjensen.dk> wrote in message
> Hvor findes de bedste hjemmesider med rejseinformationer og -tips til en
> ferie på Rhodos?

F.eks.
http://www.hotelstravel.com/greece.html

Har selv lige været på Rhodos ... og taget et par billeder:
http://home.cbkn.dk/Rhodos/

Vejret:
http://www.weatherunderground.com/global/stations/16749.html

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/spyware/

Fra : Karlsen

Dato : 31-07-02 20:45

Tue, 30 Jul 2002 21:41:39 +0200, skrev F.Larsen:

>Har selv lige været på Rhodos ... og taget et par billeder:
>http://home.cbkn.dk/Rhodos/

Hej F. Larsen

Det er nogle rigtige seværdige billede.

Jeg var på Rhodos for ca. 25 år siden og efter at have set dine
billeder - føler jeg det, som var det i går.

Ben
Nordisk mytologi og Asertro: www.fornsidr.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-07-02 22:07

Hej

"Alex Jensen" <alex@alexjensen.dk> wrote:

>Hvor findes de bedste hjemmesider med rejseinformationer og -tips til en
>ferie på Rhodos?

Kig her:

http://www.islandstrolling.com/

Dér finder du stort set alt hvad der er værd at vide om rejser i det
Græske, og så endda næsten på den lokale dialekt.

--
M.v.h. Ole®