Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse incl. papir og cd i Kbh. områ~
Fra : Jakob S. Køster

Dato : 30-07-02 08:31

Hej Alle.

Jeg har fået skudt en masse film hen over weekenden i forbindelse med nogle
bryllupper og vil lige høre om nogen af jer kender en fotobix der laver
billeder og cd til en rimelig pris - jeg har 16 film, så det kan jo hurtigt
blive dyrt.

Hej fra Jakob

Fra : Langgaard

Dato : 30-07-02 16:31

Hej

Hvis det er noget der skal bruges, så lad være med at gå efter prisen.
16 film lyder voldsomt, hvis du havde været mere kritisk i optagelserne var
der jo råd til et prof-Lab.
Kunder vil hellere give 1000,- for gode billeder end 500,- for nogen som
ligner dem Onkel Christian har taget !
Ved genbestillinger svinger kvaliteten meget ved de billige lab.
Og du skal vel ikke selv betale.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så send en mail !

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-