Mangler desperat en filmtitel
Fra : Thomas Christiansen

Dato : 28-07-02 22:44

Jeg er kommet i tanke om en film jeg så for et års tid siden, og nu gerne
vil se igen. Men desværre kan jeg ikke huske hvad den hedder, eller hvem der
spiller hovedrolen (selv om jeg først mente at det var Meg Ryan, Sandra
Bullock eller Julia Roberts

Den handler om en lidt støvet kvinde, der bor i en soveby, i et gammelt hus,
vist nok hendes afdøde forældres. Hendes exmand, der er chef i den lokale
bank og har fundet en anden kvinde, prøver konstant på at presse hende til
at sælge huset til ham. For at undgå at sælge, lejer hun et værelse ud til
en mand. De bliver selvfølgelig forelskede, men han rejser væk. Filmen
slutter med at hun spiller piano på en gammel restaurant nede ved en sø og
han kommer selvfølgelig gående ind.

Hvis nogen har en ide om hvad det kan være for en film, bliver jeg meget
glad.

På forhånd tak.

Thomas

Fra : Mogens