Problemer med registrering af skærme
Fra : Hörschgen

Dato : 27-07-02 16:13

Jeg har et MSI GF4 4200 med S-VHS TV-out.
Det har jeg tilsluttet mit Phillips TV, som også har en S-VHS udgang.
Mit problem er, at det er mere held end forstand at jeg kan få Windows XP
til at registrere mit TV, når jeg vil se noget over fjernsynet.
Hvis jeg trykker på registrer skærme, kan jeg godt nok se at TV'et flimrer
kort, når der sendes et signal til det, men Windows kan åbenbart ikke se
det.
Jeg har dog to gange været heldig og har fået forbindelse. Begge gange lige
efter at jeg har opdateret driveren og har haft genstartet.
Jeg kører i øjeblikket med Nvidia driver version 30, men har også forsøgt
med version 29.42. Begge gange har jeg som sagt været heldig en enkelt gang.

Er der nogen, som har en idé om hvad der kan være galt, eller blot hvad jeg
kan gøre for at få det til at virke???

På forhånd tak

Mikkel