WinXP driver woodoo3 2000
Fra : SvenP

Dato : 26-07-02 10:06

Jeg savner en driver til overstående. Er der nogen her den ved hvor jeg kan
få fat i en sådan???

Sven

---

Fra : o&u

Dato : 26-07-02 10:22

On Fri, 26 Jul 2002 11:06:14 +0200, "SvenP" <saerlig@jubiimailns.dk>
wrote:

>Jeg savner en driver til overstående. Er der nogen her den ved hvor jeg kan
>få fat i en sådan???

det kører da med windows xp's egen.

men ellers www.voodoofiles.com

specielt anbefales denne driver (til spil):
V3_4_5Win2kXP1.08-xp.zip

under installation fremkommer 3-4 errors, sig Ignore til dem.

mvh

John

Fra : SvenP

Dato : 26-07-02 18:43

Det er rigtigt at det kører med XP's egen. Men jeg har lige isttalleret
Soldiers of fortune, og når jeg prøver at starte spillet, får jeg at vide at
mit grafikkort ikke understøtter glide. Derfor mente jeg at det var et
forsøg værd med en anden driver.

Sven

---