In a Box
Fra : Cacba

Dato : 29-07-02 20:50

Hvad betyder det naar en CPU er In-A-BOX ??? godt eller daarligt ?

Cacba Out..

Fra : Camain

Dato : 29-07-02 21:00

"Cacba" <cacba@cacba.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad betyder det naar en CPU er In-A-BOX ??? godt eller daarligt ?
>
> Cacba Out..

Betyder egentlig bare, at der medfølger en (af cpu producenten) godkendt
køler, samt der ydes extra (som regel 3 år) garanti.

Venligst

Jesper B.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-02 22:00

"Camain" <de41@hotmail.com> wrote in message

> Betyder egentlig bare, at der medfølger en (af cpu producenten) godkendt
> køler, samt der ydes extra (som regel 3 år) garanti.

Men man kan sagens montere en bedre selv??

Fra : Øistein wind

Dato : 30-07-02 10:54

Bjarke Hansen wrote:
> "Camain" <de41@hotmail.com> wrote in message

> Men man kan sagens montere en bedre selv??

Jep

--
"Only two things is infinite! The Universe... and human stupidity!
And I'm not even sure about the Universe."- Albert Einstein

Fra : Søren

Dato : 30-07-02 11:10

> "Camain" <de41@hotmail.com> wrote in message

> Men man kan sagens montere en bedre selv??

Det kommer da an på hvem man selv er
Spøg til side, jo man kan selv montere en, men sørg for altid lige læse
vejledningen eller tips på nettet om hvordan man montere, man kan rent
faktisk 'nemt' komme til at ødelægge cpu, har selv prøvet det. Det var en
amd 1800+ . Dyr fornøjeles.
Den køler jeg har nu er en Zalman køler med justerbar hastighed, det er rart
hvis man ikke gider høre på 'en syg hårtørrer'.
Den skal dog monteres på selve motherboardet, men så er risikoen for at
ødelægge cpu'en heller ikke særligt stor. Den kører på laveste blus med
1600+ amd (2700 RPM og 20-23 DB), temperaur ligger lige omkring 52 grader,
dette mens jeg skriver indlægget. Det er klart at temperaturen stiger noget
når jeg spiller. Der kan den komme op på over 60 grader, men det kan cpu'en
sagtens klare.
Hvis du går efter lavt støjniveau så køb ikke en med over 26 DB.
Men det er jo altid en smags sag, køleren på grafikkortet larmer også og det
samme gælder også PSU (strømforsyning).
Generelt kan man sige at jo højere RMS en køler kører med jo mere larmer
den, men des mere køler den også.

Ja det var et længere svar, håber ikke det har gjort dig mere forvirret.

Søren.

Fra : Suffo

Dato : 29-07-02 22:35

Man får en Køler med der passer og så får man sådan et lille klistermærke
til at sætte foran på computeren.

Jeg køber altid IN-A-BOX når jeg køber cpu'er.

/Suffo

Fra : SonofonoS

Dato : 30-07-02 15:51

> Man får en Køler med der passer og så får man sådan et lille klistermærke
> til at sætte foran på computeren.
>
> Jeg køber altid IN-A-BOX når jeg køber cpu'er.
>
> /Suffo

Du gør det kun pga. det lille klistermærke. Bare indrøm.

SonofonoS

P.S. Spraymalede foresten mit kabinet sort her den anden dag, så mit
asus-mærke er ikke mere!! *snøft*