HP laserjet 1100a - fejl "løbet tør for pa~
Fra : hans hansen

Dato : 29-07-02 18:56

Hej alle sammen...

Jeg har lige købt en HP laserjet 1100a printer og efter jeg har installeret
den bliver den
ved med at komme med den samme fejl "printeren er løbet tør for papir" og
det er selvom
der er papir i :(

Er der nogen der ved hvordan jeg løser den fejl??

Mvh Uffe

Fra : hans hansen

Dato : 29-07-02 18:56

Det skal lige med at jeg køre win 2K

Fra : [8830] Peteless

Dato : 29-07-02 23:20

At der skulle være noget galt med kablet er en ringe chance - der ville
softwaren fra HP komme med besked om dette.
Der kunne også sidde en føler af en slags på printeren omkring
papirindkast/skuffe der ikke virker efter hensigten - prøv at gå maskinen
efter for kontakter og check dem!

'

Fra : Wass Up

Dato : 30-07-02 20:28

"[8830] Peteless" <josephin@get2net.dk> wrote in message
> At der skulle være noget galt med kablet er en ringe chance - der ville
> softwaren fra HP komme med besked om dette.
Det kunne jo være at kablet ikke sidder ordenligt eller kablet er "defekt"
og derfor misforstår HP software det og kommer med den fejl den først finder
"mangler papir"
> Der kunne også sidde en føler af en slags på printeren omkring
> papirindkast/skuffe der ikke virker efter hensigten - prøv at gå maskinen
> efter for kontakter og check dem!
Printeren ville indikere hvis den mangler papir

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 30-07-02 07:01

Jeg ville gå ned og få den byttet!

Fra : hans hansen

Dato : 30-07-02 08:37

tak for de maange svar men der er ikke noget der har hjulpet...

det er kun mit win der påstår der ikke er noget papir for når man sætter et
stykke papir i til copy
så tager den fint papir ind og kopier det...den grønne lampe på printeren
der skal fortælle om der
er papir i lyser også, så fejlen ligger et sted mellem pc'en og printeren,
andre der har forslag til hvad
der kan være galt??

Mvh Uffe

Fra : Darkh

Dato : 30-07-02 09:16

> [...]
> der skal fortælle om der
> er papir i lyser også, så fejlen ligger et sted mellem pc'en og printeren,

Prøv at fjerne driveren og geninstallere den. Hvis det ikke virker prøv med
et andet kabel.

mvh
Jesper

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 30-07-02 23:07

"hans hansen" <uffe_thomsen@hotmail.com> skrev

> Er der nogen der ved hvordan jeg løser den fejl??

Det er vigtigt, at det printerkabel du bruger er et såkaldt bi-directionalt
kabel - altså et "tovejs"-kabel.

mvh
Peter