Manglende slot
Fra : Snip

Dato : 26-07-02 23:35

Kan det virkelig være rigtigt, at jeg på min ældgamle computer ikke kan
indsætte et TNT2 grafikkort da ingen af slot'ne i bundkortet kan tage så
"langt" et kort? Kan jeg snyde den på nogen måde?

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 27-07-02 01:13

"Snip" <snip@post8.tele.dkNOT> wrote in message
> Kan det virkelig være rigtigt, at jeg på min ældgamle computer ikke kan
> indsætte et TNT2 grafikkort da ingen af slot'ne i bundkortet kan tage så
> "langt" et kort? Kan jeg snyde den på nogen måde?

TNT2 kommer i to varianter - AGP og PCI. Er det et AGP kort og din computer
kun har PCI er der ikke noget at gøre!

/Lars