Mulighed for MIDI-port på notebook
Fra : Panduro

Dato : 26-07-02 23:07

Hej.

Er der nogen som ved, om det er muligt at tilslutte en MIDI/Game-port til en
notebook enten via et PCMCIA-slot eller via en converter fra
seriel/parallel/USB -> MIDI/Game-port?

/Panduro

Fra : K E Nielsen

Dato : 27-07-02 08:05

Er der USB port på notebooken?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-07-02 11:00

"K E Nielsen" <karle-nospam-@city.dk> wrote in message
> Er der USB port på notebooken?

Prøv at læse hans indlæg igen...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Carsten Larsen

Dato : 28-07-02 02:16

køb et soundblaster extigy, det bruger jeg har masser af forbindelser samt
midi, og en helt suveræn lyd

Fra : spæf

Dato : 28-07-02 13:29

Du skal bare gå ind til din lokale musikinstrumentbiks og bede om et
midi-interface til USB. Der er masser af fabrikanter, og alle ordentlige
forretninger bør have mindst én model på lager.

De mindste interfaces har bare midi in/out og koster ca. 500,- kr.

mvh.

spæf