trommer i cubase
Fra : Brian Møller-Iversen

Dato : 26-07-02 21:13

nu har jeg optaget et guitar spor i cubase og kunne godt tænke mig at ligge
trommer på. Men jeg har ikke mit midikeyboard sat til lige. Kan det lade sig
gøre at sætte trommer på aligevel? og hvordan?

Fra : VB

Dato : 26-07-02 21:29

"Brian Møller-Iversen" <bmi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sig
> gøre at sætte trommer på aligevel? og hvordan?
>
> Jeg tillader mig lige at komme med en anbefaling,
hvis du er ved at starte et hjemmestudie,og ikke har et trommesæt,
så anskaf Band In A Box til trommer.
Det er en slags trommemaskine,
hvor du kan programmere trommerytmerne,gemme dem,
og hente dem ind i Cubase på et Audio-spor.
Det er bedre end at bruge soundfont-trommerne,som sjældent har
en tilfredsstillende lyd.

MVH:)
"The touble with the straight and the narrow,
is it's too thin,and I keep sliding of to the side."