Potrvin
Fra : Mikael Ganer - Tolsø~

Dato : 27-07-02 23:23

Hvor skaffer jeg Vintage portvin årgang 2000 - altså bestiller for den er jo
ikke tappet endnu!

Fra : jl-mathiesen@privat.~

Dato : 28-07-02 13:26

Mikael Ganer - Tolsøe <Tolsoe@get2net.dk> skrev:
>Hvor skaffer jeg Vintage portvin
>årgang 2000 - altså bestiller for den er jo
>ikke tappet endnu!

Hej Mikael

Du kender sikkert begrebet "en primeaur" dvs. købe vin før den er
aftappet på flaske. De fleste store vinhandlere i Danmark udbyder
denne "service" (fx. Hj Hansen og philipsonwine). Måske du kan købe
vintage port 2000 hos ovennævnte forhandlere - men du vil helt
sikkert blive afkrævet betaling før levering - det er normal
procedure når man køber "En primeaur" Held og lykke

P.S. Jeg udgiver en lille elektronisk vinavis kaldet WineSite News -
Måske du er interesseret (Den er gratis og ukommerciel).

Venlig hilsen

Jakob Mathiesen