The Kelly Kettle
Fra : Torben

Dato : 15-02-01 22:37

Hej
Har lige læst om The Kelly Kettle på www.netnatur.dk , er der nogen i
gruppen, som har erfaring med denne måde at tilberede en kop varm kaffe
eller suppe på? Den virker som en genial løsning i en kold tid, men virker
den i praksis?

Det er i øvrigt et flot magasin, hvis der er nogen, som endnu ikke har set
det.

Torben

Fra : Christian Skands

Dato : 16-02-01 18:23

"Torben" <damparken@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den i praksis?
>
> Det er i øvrigt et flot magasin, hvis der er nogen, som endnu ikke har set

Jeg har en kammerat, der har købt en (hvor ved jeg ikke) Hvis man kan finde
lidt pindebrænde el.lign. er den genial til at koge vand på.

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk