NOT_bonsai
Fra : Nina

Dato : 15-02-01 22:00

Med fare for at blive sammenlignet med visse andre på nettet, skulle i tage
et kig på de her 2 billeder

http://www.tendertribes.dk/NOTbonsai/1.JPG

og bagefter

http://www.tendertribes.dk/NOTbonsai/2.JPG

thi hi... og helt frivilligt

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 15-02-01 22:03

On Thu, 15 Feb 2001 22:00:23 +0100, "Nina" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote:

>Med fare for at blive sammenlignet med visse andre på nettet, skulle i tage
> [...]

   Man må undre sig over hvorfor det lige er at de der skøre kræ
partout _skal_ drikke den sidste slat vand i et glas ....
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Kirstine

Dato : 15-02-01 22:08

*GG* Uha - det vækker minder. Tabasco og Julius var som små helt syge med
kakao. Og som de totalt vattede misseforældre, som vi nu engang er, så
lod vi dem ofte slikke bunden af kakaokoppen. Og de nød det. Indtil den
dag, hvor koppens størrelse ikke længere kunne følge med hovedets...den
dag Julius nær ikke kunne få hovedet op af koppen, besluttede vi, at det
måtte være slut med kakaokatte - det var en hård kold tyrker og selv i
dag kredser de om os, når vi drikker kakao

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-02-01 22:10

Damn - jeg ville ellers gerne bestille en killing med form som et ølkrus...

Mvh.Camilla
PS. Ked af, at jeg ikke fik hilst på dig i Gladsaxe - fik at vide af Nina
El-Falaki, at du var der på et tidspunkt... Nå, det må blive næste gang så

--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Nina <NOSPAMnina@knus.dk> skrev ...

Fra : Nina

Dato : 16-02-01 08:37

Hej Camilla

Jeg leeeeeedte og leeeedte, men kunne ikke finde dig. Jeg tror nok jeg fandt
din kat (nabo til nogle tyskere???)..........
Jeg har en misling med den 4. marts i Herlev. Du kan nemt kende ham, det er
ham der har form som et ølkrus

Måske vi render ind i hinanden der?

Hilsen Nina

Fra : DK True Trust

Dato : 16-02-01 15:43

Jeg er der også på Herlev udstillingen, vi har denne gang kun to katte med
NFO Kim Wilde og NFO Mel C, det kunne blive sjovt, om jeg mødte nogen af
der.

Miauuer fra Birgitte

--
Breed of Maine Coon and
Norwegian Forest Cat

Fra : DK True Trust

Dato : 16-02-01 17:36

Jeg giver dig ret "han ligner et ølkrus"
Joke.... han ser rigtig lækker ud. Hvor er jeg glad for efter denne
bemærkning, at vi kender hindanden privat
Knusser fra Birgitte

Fra : Gidde

Dato : 15-02-01 22:14

Hæhæ...sammenligningen øger effekten. Hvilken udmærket parodi.....
Selvom jeg ikke bryder mig om bonsaikitten-siden (joke eller ej), så måtte jeg
dog overgive mig til grinet da jeg så din kat-på-glas
Den kender jeg godt fra Laban...det endte dog med at min ene vase er blevet
vendt på hovedet, for jeg blev faktisk bange for, at jeg en dag skulle komme
hjem og finde en kat med hovedet skruet fast i en blomstervase....så kunne
Laban ligne Emil fra Lønneberg med suppeterrinen over hovedet
- Gitte

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-02-01 22:26

ha ha skøre katte, tænk at den "rigtige" bonsai
killing kan have været et lige så uskyldigt billede.
Min søn er meget til krybdyr og for et par år
siden "lånte" jeg et lille terrarie ca. 20x20x30 cm
til at have stiklinger i så kattene ikke åd dem, da
dagen så kom hvor de skulle ud i haven lod jeg
den lille glaslåge stå åben, da jeg kom ind fra haven
lå en af mine ungkatte skruet godt ind i terrariet
og nød varmen (det stod i vinduet/solen).

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : Helle Andersen

Dato : 15-02-01 23:25

"marianne hellemose" <skatkat@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:gPXi6.2656$TL6.206790@news000.worldonline.dk...
> [...]
> den lille glaslåge stå åben, da jeg kom ind fra haven
> lå en af mine ungkatte skruet godt ind i terrariet
> og nød varmen (det stod i vinduet/solen).

He he.... Det minder mig om min somali, der er
"burkat" Jeg har et billede af ham, hvor han er
lukket inde i ilderburet, og mange mennesker
snerper munden ret hårdt sammen, når de ser
det Historien bag er, at han absolut frivilligt blev
ved at hoppe derind. Det er et bur i 4 etager og 3.
sal var tilsyneladenden foretrukne.Alt blev
selvfølgelig gennemsnust for rester af tørfoder og
så puttede han sig ellers i ildernes bløde tæpper.
Da han havde ligget der et par timer, blev jeg enig
med mig selv om, at lukke lågen, for så regnede
jeg med, at han ville ud - men nej, han sov skam
videre et par timer endnu, mens ilderne lystigt
spadserede ind over ham, når de skulle forbi.

Så det er altså historien om mit "buropdræt"
Jeg tør dog ikke lægge billedet på den nye
hjemmeside, jeg er ved at lave, af skræk for, at jeg
bliver den nye "bonsai-historie" *GG*

--
Hilsen Helle
One cat just leads to another. - Ernest Hemingway

Fra : Sidsel & da Gang O' ~

Dato : 16-02-01 00:37

Du er ikke den eneste med en kat i et ilderbur, jeg har en veninde, hvis kat
ved navn "Great White" (hun er mucho stor...) også ynder at kravle ind i
ilderenes bur. Der sidder hun så veltilfreds og æder ildernes mad. Det er
nok derfor hun er sådan lidt "små" buttet! *g*

- Sidsel

Fra : Helle Andersen

Dato : 16-02-01 00:54

"Sidsel & da Gang O' Ferts feat. Terrible Turbo Terror Tyson" <dogs@worldonline,dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ilderenes bur. Der sidder hun så veltilfreds og æder ildernes mad. Det er
> nok derfor hun er sådan lidt "små" buttet! *g*

Ja, man er nødt til at være lidt kreativ, hvis kattene
ikke skal æde ilderfoderet. Mit bur er, som sagt i 4
etager, som er forbundet med rør, og dem kan
kattene altså ikke klemme sig igennem. Ildernes
madskål står på øverste etage og dem er nødt til
at stå præcis i midten, for hvis den er for tæt på
tremmerne hænger der hurtigt et par katte på
siden af buren og skraber tørfoder ud med den
ene pote

--
Hilsen Helle
You can always tell a cat, but you can't tell him much.