Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spørgsmål ????
Fra : Permoje

Dato : 29-07-02 09:49

Hej

Er der ikke nogle der ved hvor jeg kan købe dette Digital kamera fra NYT.

Olympus C-3020, Jeg har ledt overalt.

Det er en udgået model på 2.1 mega pixels.

Mvh. Permoje

Fra : Permoje

Dato : 29-07-02 09:54

Undskyld det hed ikke 3020.

Modellen før den ........

Jeg ved det er på 2.1 mega pixel......

Fra : Permoje

Dato : 29-07-02 16:26

Så fandt jeg det rigtige

Det er et Olympus c-2040 2,1 mega pixel.

Mvh. Permoje

Fra : Benja

Dato : 03-08-02 08:16

> Så fandt jeg det rigtige
>
> Det er et Olympus c-2040 2,1 mega pixel.
>
> Mvh. Permoje

Jeg har set at http://www.contrast-photo.dk/ skriver at de har det. Men det
koster så 5.999,00!! Til den pris synes jeg ikke det er et godt køb med
mindre du har en eller anden speciel tilknytning til det kamera. Kig evt. på
C-4000 som kommer inden for få uger (forhåbentlig).

Mvh.
Benja