Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
leje af videokamera i kbh
Fra : Desilva

Dato : 27-07-02 18:16

Jeg er klar over at dette muligvis falder udenfor emnet, da det
tilsyneladende er still-foto denne gruppe handler om.
Jeg håber dog på lidt hjælp alligevel.

Ved i af et sted omkring kbh hvor man for en kortere periode end 12 måneder
(som hos DER) kan leje et digitalt videokamera?
Jeg skal egentlig kun bruge det en uge eller to, men en længere periode der
også i orden.. bare ikke et helt år.

Fra : Ernst Hove

Dato : 27-07-02 20:51

Prøv Tuxen foto. Ligger vstnok København SV

Fra : Søren Blom

Dato : 27-07-02 22:43

"Ernst Hove" <ehove@mail.tele.dk> skrev
> Prøv Tuxen foto. Ligger vstnok København SV

De lejer kun ud til Professionelle, det gør langt de fleste der udlejer foto
og video udstyr.

--
Søren Blom
soren@blom.dk