Hvem skal til Kolding /Ribe ?
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 28-07-02 11:14

Hej

Vi har tidligere været på udstillinger som " seere" men har tilmeldt vores
burmeser dame til Ribe d.1/9 og den 17/8 i Kolding.

Er der nogen af jer der ska med ? og med hvem ?

Vi er ved at undersøge om jeg kan få vores nye skovkat med begge steder også
da vi endnu ikke har modtaget hans stamtavle, men der søgt efter den , er
der nogen der evt. kan svarer på om det kan lade sig gøre ?
Problemet er også at han fik sin 1. vaccine id.22/7 men skal jo så gerne
have nr.2 ca. d.22/8 men så er der jo ikke gået 14 dage til
Ribe-udstillingen ?

Venlig hilsen

Gitte

Fra : Jylland's Norske Sko~

Dato : 28-07-02 12:34

Hej Gitte

Vi glæder os til at se dig i Ribe - og med lidt held også på
hobbyudstillingen i Kolding.

Svaret på om du kan få skovkatten med, må blive et ja/nej:
Hvis der er søgt stamtavle på killingen, skriver du blot "Er ansøgt" på
stambogsnummeret plads, hvorefter udstillingssekretæren normalt accepterer
dette - men kravet om at vaccinationen skal være mindst 14 dage skal tages
helt bogstaveligt, så der røg muligheden nok alligevel, medmindre
revaccinationen kan skubbes til den 16/8.

Er du forresten opmærksom på, at burmeser og skovkat normalt ikke udstilles
samme dag på JYRAKs og Katteklubben's udstillinger:
- Lørdag udstilles kat. 2: Semilanghår (herunder Norske Skovkatte) og kat.
4: Siameser/Orientaler
- Søndag udstilles kat. 1: Langhår og kat. 3: Korthår (herunder Burmeser)

m v h

Knud

--
Jylland's Norske Skovkatte
v/ Anna-Lise Bjerregaard & Knud B. Jørgensen

Tlf. 75 60 18 99 eller 20 32 93 34
E-mail: Jylland@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Jylland

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 28-07-02 13:19

Hej
Jeg tror nu at man skal have en bekræftelse på at stamtavle er søgt hos sin
klubs stambogsekretær inden man kan udstille.
Hilsen Vibeke

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 28-07-02 13:57

Hej

Tak for svarene

Ja, jeg ved godt at det ikke er samme dag man udstiller de to racer, men vi
faldt for Gida til udstillingen i Aars, og så vi jo bare tage med at der
ryger en weekend til udstillingerne *S*

Vi håber at finde en løsning på det med Jasper da vi jo gerne vil have ham,
helt fra lille af.
Men måske kan vi godt rykke hans vaccination til d.16/8 så han kan komme med
til Ribe. og så har vi jo Gida med til Kolding

Hilsen
Gitte
"Jylland's Norske Skovkatte" <2190627m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d43d6e9$0$235$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Elwarth

Dato : 28-07-02 13:33

Hej Gitte!

Vi kommer til Ribe om søndagen med vores lille British Shorthair killing,
Abbie. Det er også første gang, vi skal med "for alvor", altså med kat. Så
vi er meget spændte på, om vi kan finde ud af det. Heldigvis kommer vores
opdrætter også, så vi har en at støtte os til

Venligst
Dorthe