Ferie :-)
Fra : Birgitte

Dato : 27-07-02 07:17

Hej alle sammen

Så er dagen kommet, hvor jeg tager på 14 dages ferie til Alanya i Tyrkiet

Kan I nu alle have det så godt, og lad nu være med at skrive så meget, at
jeg ikke kan nå at følge med
Her er der ro og fred blandt kattene, og manden samt en af pigerne passer
gården og alle kattene, mens jeg slapper af og nyder lidt fremmede kultur

Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : marianne hellemose

Dato : 27-07-02 07:57

Jeg håber at du får alle tiders dejlige ferie og kan fortælle
en hel masse om de tyrkiske katte når du kommer hjem.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 27-07-02 08:01

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in

> [...]
> Her er der ro og fred blandt kattene, og manden samt en af pigerne
> passer gården og alle kattene, mens jeg slapper af og nyder lidt

Jamen så må du da ha' en fabelagtig tur

Kate

Fra : nitsen

Dato : 27-07-02 08:14

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev
> Hej alle sammen
>
> Så er dagen kommet, hvor jeg tager på 14 dages ferie til Alanya i Tyrkiet

God ferie - du kan tro vi skal være flittige på tasterne *tihi*

Mvh

Anita og Frode der nyder det gode vejr og Agnes der dyrker fræs.