The specified CGI application misbehaved b~
Fra : Jan Becher

Dato : 27-07-02 21:29

Jeg får flg. fejlmeddelelse når jeg forsøger at benytte phpmyadmin på min
IIS:

The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of
HTTP headers. The headers it did return are

Hvad betyder det, og hvad gør jeg ved det?

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-07-02 16:17

Jan Becher wrote in <ahuvpj$23f5$1@news.cybercity.dk>:
> [...]
>
> The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set
> of HTTP headers. The headers it did return are

Det betyder at php.exe ikke gjorde noget som helst.

Er der ikke noget med at man ikke behøver at bruge CGI-versionen i IIS
længere? I så fald, så lad være. :)

Virker andet PHP?
Hvad står der i IIS's errorlog?

--