kan de det ?.
Fra : P.N.

Dato : 26-07-02 14:06

Bo Warming hævder at Tiscali har lukket for hans adgang til nyhedsserverne,
nu er det jeg spørger kan man det. Jeg ved godt at de kan lukke for deres
egen Newserver, men kan de osse lukke for de andre, foreks de gratis
Newsservere.
P.N.

---

Fra : Jesper Skriver

Dato : 26-07-02 13:58

On Fri, 26 Jul 2002 15:05:30 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> nu er det jeg spørger kan man det. Jeg ved godt at de kan lukke for deres
> egen Newserver, men kan de osse lukke for de andre, foreks de gratis

Ja,

access-list 171 permit tcp host <tiscali news server> any
access-list 171 deny tcp any any eq 119
access-list 171 permit ip any any

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-08-02 21:43

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message

> Ja,
>
> access-list 171 permit tcp host <tiscali news server> any
> access-list 171 deny tcp any any eq 119
> access-list 171 permit ip any any

Er det ikke bare at fixe en proxy?

Mvh.: